تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی استقلال برابر حریف برزیلی

آبی پوشان تهرانی موفق شدند "راکا برزیل" را در دیداری دوستانه شکست دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان تهرانی موفق شدند در آخرین دیدار دوستانه خود تیم راکا برزیل را با دبل مرتضی تبریزی شکست دهند.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی (۴۶ سید حسین حسینی)، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی (۴۶ آرمین سهرابیان)، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر (۴۶ خسرو حیدری)، فرشید باقری (۴۶ رضا کریمی)، رضا آذری (۵۸ زکریا مرادی)، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (۶۸ معراج پورتقی)، مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی

تیم فوتبال استقلال نیمه اول را با گل زودهنگام مرتضی تبریزی آغاز کرد و در ادامه مهدی رحمتی با دو واکنش خوب دروازه خود را بسته نگه داشت. مرتضی تبریزی در اواسط نیمه اول باز هم برای استقلال گلزنی کرد، اما این گل مردود اعلام شد. دقیقه ۴۰ یک شوت از راه دور استقلال را غافلگیر کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، اما موقعیت‌های استقلال جدی‌تر بود و در یکی از این موقعیت‌ها آبی پوشان موفق شدند با حرکت محسن کریمی به پنالتی برسند که این پنالتی را مرتضی تبریزی به گل دوم تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

مهاجمان جدید استقلال اردوی ترکیه را از دست دادند

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

اعتصابی دیگر برای استقلال در راه است

جواب باشگاه استقلال به بازیکنان معترض به لغو اردوی قطر

بازیکن استقلال این فصل لیگ برتر را از دست داد

پول تو جیبی استقلالی ها در هاله ای از ابهام

خط حمله شکننده استقلالی‌ها در نیم فصل دوم

انتهای پیام/

پیروزی شاگردان شفر برابر راکا برزیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی استقلال برابر حریف برزیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..