تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزما تصمیم می‌گیرد؛ فداکاری برای رئال یا جراحی

۸۲۲۲۴۱

۳۰۴ بازدید

کریم بنزما روز گذشته با دست مصدوم برابر سویا به میدان رفت و 90 دقیقه نیز بازی کرد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، یکشنبه شب گذشته و اواخر نیمه اول بازی مقابل بتیس بود که بنزما از ناحیه انگشت دست راست دچار مصدومیت شد و نیمه دوم به میدان نرفت. تیم پزشکی رئال تایید کرد که انگشت او دچار شکستگی شده است.

کریم بازی برگشت برابر لگانس در کوپا دل ری را از دست داد و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی قرار بود امروز جراحی شود و دو هفته نیز از میادین به دور بماند ولی این اتفاق رخ نداد.

بنزما تصمیم می‌گیرد؛ فداکاری برای رئال یا جراحی

باشگاه رئال و سولاری اصرار دارند که بنزما جراحی نشود و با محافظ دست به میدان برود چرا که رئال در مقطع حساسی از فصل به سر می برد و هر سه روز، یک بازی را پیش رو دارد. با این حال همه چیز به خود بنزما بستگی دارد و او قرار است تا دو روز دیگر نظر نهایی اش را اعلام کند.

در حال حاضر به نظر می رسد که کریم به خاطر رئال فداکاری خواهد کرد و با توجه به اینکه باشگاه قصد خرید مهاجم در زمستان را ندارد، تن به جراحی ندهد اما هنوز این احتمال وجود دارد که نظر ستاره فرانسوی تغییر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزما تصمیم می‌گیرد؛ فداکاری برای رئال یا جراحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..