تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ اعزام اولین کاروان عتبات دانشجویی/ دانشجویان تهرانی ۳ بهمن اعزام می‌شوند

فردا؛ اعزام اولین کارون عتبات دانشجویی/ دانشجویان تهرانی ۳ بهمن اعزام می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعزام اولین کاروان بیستمین دوره عتبات دانشجویی اظهار کرد: اعزام دانشجویان به عتبات از فردا (اول بهمن ماه) آغاز می‌شود و روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی اعزام خواهند شد.

وی افزود: اعزام‌ از استان‌های سمنان و خوزستان آغاز می‌شود و روزانه اعزام حدود ۱۶۰ نفر به صورت هوایی و زمینی را داریم.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی درباره زمان اعزام دانشجویان از تهران اظهار کرد: اولین کاروان عتبات دانشجویان تهرانی،  سوم بهمن ماه از تهران اعزام می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه با بیان اینکه روزانه چه تعداد اعزام صورت می‌گیرد، بیان کرد: چگونگی اعزام استان‌ها در روز و تعدادی که اعزام می‌شوند، مشخص و ثابت نیست و ممکن است روزی ۲، سه یا چهار استان اعزام شوند.

وی درباره چگونگی تحویل بسته‌های فرهنگی به دانشجویان گفت: بسته‌های فرهنگی پس از ارسال مدارک توسط دانشجویان یا درهمایش‌های استانی تحویل داده می‌شود و تا امروز اکثر استان‌ها از جمله اصفهان و مشهد این بسته‌های فرهنگی را دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی را در این دوره در نظر گرفته‌ایم؛ برنامه نجف شناسی، بازدید از بیت حضرت امام (ره) در نجف ویژه دانشجویان و همچنین ۲ برنامه در کربلا برنامه ریزی شده که شامل برنامه‌های احلی من العسل،  زیارت حضرت حر و سخنرانی درباره توبه است.

انتهای پیام/

زمان اعزام اولین کاروان بیستمین دوره عتبات دانشجویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ اعزام اولین کاروان عتبات دانشجویی/ دانشجویان تهرانی ۳ بهمن اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..