تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تقویت عقل چه کار کنیم؟

فواید سنجد را بیشتر بشناسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در رساله ذهبیه فرموده‌اند: سنجد داروی ضد اسهال و خونریزی است، برای سینه مفید است و سموم معده و روده‌ها را زایل می‌کند و سر درد را تسکین می‌دهد.

علی بن موسی الرضا (ع) می‌فرمایند: سیب برای جلوگیری از دیوانگی که به واسطه بعضی بیماری‌ها به وجود می‌آید و غلبه بلغم بر بدن انسان بسیار سودمند است.

امام رضا (ع) می‌فرمایند: چیزی بهتر و مفید‌تر از سیب برای معالجه نیافتم.

محمد بن علی همدانی می‌گوید: در خراسان مردی نزد امام رضا (ع) بود، سفره‌ای برای حضرت پهن کردند که در آن سرکه و نمک بود، امام رضا (ع) غذا را با سرکه آغاز کردند، آن مرد گفت: فدایت شوم! به ما دستور داده اند با نمک آغاز کنیم.

حضرت فرمود: سرکه، همانند نمک است و سرکه ذهن را قوی و عقل را بیشتر می‌کند و هر کس می‌خواهد گوش‌ها و زبانش فرو نیفتد، پس از خوردن شیرینی سرکه را غرغره کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تقویت عقل چه کار کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..