تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به حاشیه نروید؛ الان وقت اتحاد است

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اشکان دژاگه  برابر یمن و ویتنام بازی‌ساز اصلی ایران بود و مقابل عراق هم به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. این هافبک باتجربه معتقد است برای موفقیت در جام ملت‌ها باید همه حاشیه‌ها کنار برود تا تیم‌ملی درنهایت به‌عنوان قهرمانی برسد. در ادامه گفت‌وگو  با اشکان دژاگه را می‌خوانید:

به حاشیه نروید؛ الان وقت اتحاد است

بیشتربخوانید: بازتاب قدرت ایران در رسانه عمانی

از بازی با عراق شروع کنیم که شاید تیم‌ملی برخلاف دو بازی قبلی انتظارات را برآورده نکرد؟
خدا را شکر ما در گروه اول شدیم و این برای ما از همه چیز مهمتر است. بدون گل خورده و با ٧ گل زده به مرحله بعدی رسیدیم که آمار بسیار خوبی به حساب می‌آید. البته ما سعی کردیم عراق را هم ببریم و اگر به بازی دقت کنید، فشار بیشتر روی دروازه عراق بود. با این‌که آن‌ها برای صدرنشینی نیاز به برد داشتند، اما بیشتر بازی در اختیار ما بود.

اما خیلی‌ها اعتقاد داشتند ایران برای گرفتن انتقام بازی چهارسال قبل باید عراق را شکست می‌داد؟

چرا باید در این بازی ریسک می‌کردیم؟ برنامه ما این‌طور نبود که در این مسابقه با ریسک حمله کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و استراتژی ما همین بود. به خواسته خود رسیدیم و در گروه اول شدیم. ما نیاز نداشتیم خودمان را به آب و آتش بزنیم و حمله کنیم. اگر ما به جای عراق دوم بودیم، شک نکنید با اختلاف گل آن‌ها را می‌بردیم.

حالا که مشخص شده باید با عمان بازی کنیم، از این قرعه راضی هستید؟

ما سعی کردیم در گروه اول شویم که بازی بعدی‌مان آسان‌تر باشد، البته درست نیست که بگوییم بازی آسانی داریم، چون در مرحله حذفی همه تیم‌ها برای صعود می‌جنگند. هر تیمی مقابل ما باشد، باید از دقیقه اول نشان دهیم که چه تیمی هستیم. عمان هم تیم قدرتمندی است و باید با برنامه پیش برویم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

شاید این نگرانی هم وجود داشته باشد که مثل چهارسال قبل تصمیمات داور باعث حذف ایران شود؟

نباید به داور فکر کنیم و باید بازی خودمان را انجام دهیم.

ترکیب ایران تغییرات زیادی در سه بازی اخیر داشته و خودت هم مقابل عراق ١٠ دقیقه بیشتر بازی نکردی. بازیکنان با این موضوع مشکلی ندارند؟

این کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد کدام بازیکنان به میدان بروند. ما به‌عنوان بازیکن فقط داریم تمرین می‌کنیم تا سرمربی براساس تاکتیکی که در هر بازی داریم ١١ نفر را به زمین بفرستد. ممکن است من سه بازی هم نیمکت‌نشین باشم، اما قطعا اعتراضی نمی‌کنم. این مسائل در تیم‌ملی حل شده است و هیچ بازیکنی اعتراضی به این مسائل نمی‌کند.

با توجه به جدول، پیش‌بینی می‌شود ایران در نیمه نهایی با یکی از تیم‌های عربستان و ژاپن بازی کند. خودت کدام را ترجیح می‌دهی؟

فعلا ما فقط به عمان فکر می‌کنیم و کاری به مراحل بالاتر نداریم. ما مرحله‌به‌مرحله پیش می‌رویم، چون مسابقات حذفی است و هر کدام حساسیت خودش را دارد. تیمی که هدفش قهرمانی است، نباید به این فکر کند که چه تیمی حریفش می‌شود. ما آمادگی این را داریم که با هر تیمی در آسیا بازی کنیم و برنده شویم.

در چند روز اخیر حاشیه‌های زیادی اطراف تیم‌ملی بوده و اظهارنظر‌های مختلفی مطرح شده است. این نگرانی وجود دارد که چنین حاشیه‌هایی به تیم‌ملی ضربه بزند؟

من بازیکن هستم و وظیفه‌ام پرداختن به حاشیه‌ها نیست. اعتقاد دارم هر کسی باید کار خودش را انجام دهد، چون حاشیه‌ها کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند. ما هم به‌عنوان بازیکن وظیفه داریم تمرین و بازی کنیم و بقیه مسائل به ما مربوط نمی‌شود. امیدوارم رسانه‌ها، مردم، مدیران، مربیان و در مجموع همه در کنار هم متحد شوند، تا تیم‌ملی به قهرمانی آسیا برسد.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

گفتگوبا کاپیتان تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به حاشیه نروید؛ الان وقت اتحاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..