تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرم بزرگ جیزه مصر یا یک ماشین انرژی غول پیکر؟

۸۲۲۰۸۵

۱۳۸۳ بازدید

وبسایت گجت‌نیوز: هرم بزرگ جیزه در مصر یکی از شگفت انگیزترین سازه‌هایی است که تاکنون در زمین ساخته است. این هرم بزرگ با اینکه یک بنای تاریخی عظیم به حساب می‌آید؛ به دلیل تکنیک‌های مبهم در ساخت، حتی پس از صد‌ها سال مطالعات باستان شناسی هنوز هم تمام راز‌های ساخت خود را فاش نکرده است.

محققان جریان اصلی معتقدند که این بنا به سفارش فرعون خوفو به عنوان مقبره در یک دوره ۱۰ الی ۲۰ ساله ساخته شد و کار آن در سال ۲۵۶۰ قبل از میلاد مسیح به پایان رسید. با این حال، برخلاف تلاش‌های زیادی که برای اثبات مقبره بودن این هرم بزرگ صورت گرفت؛ در این سال‌ها حتی یک مدرک باستان شناسی یافت نشده که به مقبره بودن هرم اشاره داشته باشد. پس اگر این هرم قرار نبوده یک مقبره باشد، هدف اصلی از ساخت آن چه بوده است؟ ما در این مقاله ۱۰ دلیل آورده‌ایم که چرا هرم بزرگ جیزه می‌توانسته یک ماشین انرژی غول پیکر باشد:


۱- مصالح به کار رفته 10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

برای درک این مسئله که چگونه چنین چیزی امکان پذیر است، ابتدا باید نگاهی داشته باشیم به مصالحی که در ساخت هرم به کار گرفته شده است. مصالح ساختمانی که این بنا با آن ساخته شده است از خواص الکتریکی خاصی بهره می‌برند. دیرینه شناسان یافته‌اند که سنگ‌های گرانیت استفاده شده در راهرو‌های هرم کمی به رادیواکتیو آغشته هستند. این ویژگی به سنگ اجازه می‌دهد که هوا را الکتریسیته کند.
۲- سنگ آهک تورا و ماده معدنی دولومیت

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

به دلایلی، سازندگان در سطوح داخلی هرم بزرگ از ماده معدنی دولومیت که رسانای برق است استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، سنگ آهک تورا (از سنگ‌های معدن دوران مصر باستان) بخش‌های بیرونی هرم را پوشانده است که یک عایق الکتریکی کارآمد محسوب می‌شود.
۳-  محل قرارگیری

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

علاوه بر این‌ها، هرم بزرگ جیزه به صورت تصادفی در جایی که هم‌اکنون قرار دارد ساخته نشده است. همانند بسیاری از بنا‌های باستانی جهان، هرم بر روی یک منبع قدرتمند انرژی زیرزمینی قرار دارد.
۴- جریان‌های تلوریک

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

زمین شناسی فلات جیزه مصر، ما را متوجه وجود مقدار زیادی از نیرو‌های الکترومغناطیسی کره زمین در آن ناحیه می‌کند. در سطح زیرین هرم، نیرو‌های الکتریکی طبیعی در حال رفت و آمد هستند که با نام جریان‌های تلوریک یا جریان زمین شناخته می‌شوند. جریان تلوریک یک جریان الکتریکی است که از زیرزمین یا از میان دریا عبور می‌کند. جریان‌های تلوریک به دلایل طبیعی و فعالیت‌های انسانی به وجود می‌آیند و این جریان‌ها الگوی پیچیده‌ای برای فعل و انفعال دارند.
۵- نشانه‌ای از مشعل یا آتش وجود ندارد 

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

با اینکه بسیاری از محققان این ایده را قبول ندارند، اما مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد مصریان دوران باستان هزاران سال قبل، از الکتریسیته استفاده می‌کرده‌اند. اگر به اتاق‌ها و راهرو‌های هرم بزرگ جیزه نگاهی داشته باشیم؛ هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این سازندگان قدیمی از مشعل یا آتش برای روشن کردن درون هرم استفاده کرده باشند. همچینین اثری از وجود لکه دوده و دود در راهرو‌ها دیده نمی‌شود.
۶- مجسمه‌ها و نقاشی‌های معابد مصری

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

در معابد مختلف مصری، مجسمه‌ها و نقاشی‌هایی وجود دارد که باستان شناسان، آن‌ها را چراغ‌های بزرگ تعبیر می‌کنند. گذشته از این، اگر نگاهی به باتری‌های باستانی بغداد (باتری اشکانی) مشهور داشته باشیم، متوجه می‌شویم که این دستگاه‌ها در هزاران سال قبل، واقعا الکتریسیته تولید می‌کرده‌اند.
۷- مدرکی از مقبره بودن هرم وجود ندارد

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد هیچ مدرکی وجود ندارد که به مقبره بودن هرم اشاره داشته باشد و این ایده توسط طراحی داخلی هرم پشتیبانی می‌شود.
۸-طراحی داخلی هرم

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

هرم بزرگ جیزه با تمامی مقبره‌های کشف شده در مصر باستان متفاوت است. درون هرم از نظر طراحی، سرد به حساب می‌آید. هیچ دکوراسیونی ندارد؛ مصالح ساختمانی متفاوتی در ساختش استفاده شده و حتی یک مومیایی داخل آن کشف نشده است.
۹-تمرکز انرژی الکترومغناطیسی

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

آخرین تحقیقات علمی اثبات کرده‌اند که هرم بزرگ جیزه انرژی الکترومغناطیسی را متمرکز می‌کند. این کشف هرآنچه که در مورد هرم می‌دانستیم را تغییر داد. این اطلاعات جدید توسط یک تیم تحقیق آلمانی و روسی بدست آمده است که ثابت کرده‌اند هرم بزرگ جیزه انرژی الکترومغناطیسی را در اتاق‌هایش متمرکز می‌کند.
۱۰- سطح زیرین و پایینی هرم

10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است هرم همچنین در سطح زیرین و در بخش‌های پایین، انرژی الکترومغناطیسی را در خود جمع می‌کند. محققان به این مسئله علاقه نشان دادند که هرم بزرگ جیزه در مقابل موج‌های الکترومغناطیسی متناسب یا به عبارت دیگر، طول رزونانسی چگونه واکنش نشان می‌دهد.

حالا، چرا یک «مقبره» باید انرژی الکترومغناطیسی را جمع آوری و متمرکز کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرم بزرگ جیزه مصر یا یک ماشین انرژی غول پیکر؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..