تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عمل جراحی موفقیت‌آمیز از راه دور با ۵ جی

به گزارش خبرآنلاین، برای انجام عمل جراحی از راه دور 4 فاکتور لازم شامل بیمار، جراح، ربات و اتصال اینترنتی فوق‌سریع موردنیاز است. سه فاکتور اول مهیا است اما فاکتور چهارم چیزی نیست جز اتصالات 5 جی که برای اولین بار برای جراحی یک حیوان از فاصله 30 مایلی مورداستفاده قرار گرفت. {لینک}

برای اولین بار چینی‌ها توانستند در استان فوجیان و از فاصله 30 مایلی با استفاده از اتصالات 5 جی و تنها با تأخیر 1 صدم ثانیه عمل را انجام دهند.

عمل جراحی روی کبد یک حیوان درنهایت با موفقیت انجام شد تا اتصالات 5 جی خود را به‌خوبی نشان دهد.

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از 5 جی کاهش تأخیر زمانی است تا ربات پاسخگوتر شده و اشتباهات حین عمل جراحی به صفر برساند.

با توسعه 5 جی استفاده از جراحی از راه دور توسعه خواهد یافت و در سال‌های آتی شاهد گسترش این تکنیک در شرایط و مکان‌های مختلف خواهیم بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عمل جراحی موفقیت‌آمیز از راه دور با ۵ جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..