تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه درگیری مشتری زن با کارمندان فروشگاه لوازم آرایشی! + فیلم

زن عصبانی فروشگاه را بهم ریخت! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری مشتری عصبانی با چند فروشنده زن در یکی از فروشگاه‌های چین سوژه رسانه‌ها شد. این درگیری در فروشگاهی در شهر ساحلی "کینگ دائو" در شرق استان شاندونگ چین رخ داد. در ویدئویی که منتشر شده است این مشتری که هویتش "لیئو" اعلام شده است در حال فریاد زدن و تخریب لوازم آرایشی فروشگاه دیده می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که این زن تعدادی از وسایل آرایشی را برمی‌دارد و با کوبیدن آن به کف فروشگاه اقدام به شکستن آن می‌کند. دو کارمند زن فروشگاه با دیدن این صحنه سعی کردند مداخله کرده و مانع وارد کردن خسارت توسط این مشتری به فروشگاه شوند. آن‌ها با این زن که ژاکت صورتی بر تن دارد گلاویز شدند و در نتیجه درگیری فیزیکی رخ داد. جمعیت زیادی که در فروشگاه حضور داشتند و سرگرم خرید بودند با دیدن این صحنه دچار وحشت شدند. بنا به گفته یک شاهد عینی لیئو ۲۱ ساله که موجب ایجاد وحشت و همچنین ایراد خسارت به فروشگاه شده بود پیش از آنکه از فروشگاه خارج شود توسط گارد امنیتی فروشگاه بازداشت شد.

پلیس محلی چین پس از این حادثه در فروشگاه حاضر شد و زن جوان را به اداره پلیس منتقل کرد. بنا به گفته پلیس این زن در لحظه حادثه دارای تعادل ذهنی نبوده است. پلیس از لئو خواست با خانواده‌اش تماس بگیرد و سپس او به بیمارستان روانپزشکی کینگ دائو منتقل شد. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در داخل فروشگاه رخ داده بود که موجب واکنش خشمگینانه زن جوان شده است. همچنین از پرداخت خسارت وارده به فروشگاه توسط خانواده این زن نیز گزارشی منتشر نشده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی چین در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

زن عصبانی فروشگاه را به هم ریخت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه درگیری مشتری زن با کارمندان فروشگاه لوازم آرایشی! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..