تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده دیدار ایران و عمان

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی امروز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی یعنی همان ورزشگاهی که در بازی برابر یمن به میدان رفت، مقابل عمان بازی کند.

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی باید روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی یعنی همان ورزشگاهی که در بازی برابر یمن به میدان رفت، مقابل عمان بازی کند

با گزارش لحظه به لحظه دیدار ایران و عمان با شما همراهیم..

ساعت 18:00 ترکیب یازده نفره عمان برابر ایران اعلام شد در ترکیبی که این سایت معتبر اعلام کرده است، پیم وربیک سرمربی مشهور هلندی از چیدمان ۴-۲-۳-۱ و با چند تغییر نسبت به بازی با ترکمنستان که به برتری رسیدند و جواز صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام ملت‌های آسیا را دریافت کردند برخوردار است.
نکته جالب در خصوص این ترکیب به بهره بردن مربی هلندی از دو بازیکن شبیه به هم در ساختار تهاجمی برمی گردد، محسن القصانی در کنار خالد الهاجری که هر دو به عنوان پدیده‌های جدید فوتبال عمان در بازی‌های مرحله گروهی نمایش امیدوارکننده و خوبی داشتند به خصوص القصانی که زننده دو گل برای عمان بود.
ترکیب عمان به شرح زیر است:
فایز الرشیدی، محمد المسلمی، علی البوسعیدی، خالد البریکی، سعد سهیل، أحمد مبارک کانو، حارب السعدی، رائد إبراهیم، جمیل الیحمدی، صلاح الیحیائی و خالد الهاجری.
پخش زنده دیدار ایران و عمان
ساعت 17:45 در فاصله حدود ۳ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ایران و عمان، تعداد زیادی از تماشاگران رقیب ایران خود را به ورزشگاه محمد بن زاید رسانده‌اند. اهدای بلیت‌های رایگان توسط چند متمول به هواداران تیم عمان باعث حضور پررنگ آن‌ها شده و صف طولانی در بیرون از استادیوم برای گرفتن بلیت‌های مجانی ایجاد شده است.

* هواداران تیم ملی عمان در مقابل یکی از در‌های ورزشگاه کارناوال راه انداخته و از تیم ملی این کشور حمایت می‌کنند. آن‌ها لباس‌های عجیب و غریبی بر تن دارند و بعضاً با گذاشتن عینک و کلاه‌گیس‌های رنگی شکل و شمایل خود را برای حضور در استادیوم کاملاً عوض کرده‌اند.
* غلامحسین زمان‌آبادی که امور فرهنگی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در بیرون از استادیوم به همراه بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ مشغول توزیع پرچم بین تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران است.
* یکی از تماشاگران عمانی مدعی شد حدود ۶ هزار بلیت رایگان برای حضور هواداران این کشور در بازی امروز تدارک دیده شده و شخصی که بلیت‌های مجانی را در اختیار تماشاگران می‌گذارد ۶ هزار قطعه بلیت خریداری کرده است.
* در بیرون از ورزشگاه کری داغی بین تماشاگران ایران و عمان برقرار شده و هواداران دو تیم یک صدا تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند.
* شماره پیراهن علیرضا جهانبخش که از محبوبیت خاصی بین هواداران ایرانی برخوردار است امروز روی یک بنر بزرگ حک شده و در دستان تماشاگران مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.
* در بین تماشاگران ایرانی و همچنین عمانی افرادی که با ویلچر خود را به استادیوم رسانده‌اند دیده می‌شوند.
* تعدادی از هواداران فوتبال ایران از گناوه خود را به امارات رسانده و مدعی هستند امروز سامان قدوس برای تیم ملی ایران گلزنی خواهد کرد.

 پخش زنده دیدار ایران و عمان
ساعت ۱۷:۳۰ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در شرایطی در ورزشگاه محمد بن زاید (ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره) برگزار می‌شود که تعداد زیادی از خبرنگاران عمانی برای پوشش این مسابقه روز گشته وارد ابوظبی شده و در ورزشگاه حضور دارند.
*هواداران تیم ملی عمان در بیرون از استادیوم مشغول توزیع پیراهن و پرچم‌های کوچک کشورشان بین تماشاگران هستند و قصد دارند با لباس‌های یکدست قرمز وارد استادیوم شوند.
*پیش از ورود خبرنگاران به محل برگزاری مسابقه تمامی خبرنگاران و عکاسان بازرسی بدنی شدند. چند هوادار متمول عمانی در اطراف ورزشگاه مشغول توزیع بلیت رایگان بین تماشاگرانشان هستند! این حرکت باعث هجوم تماشاگران عمان شد و آن‌ها با خیال راحت و به صورت رایگان وارد استادیوم خواهند شد.
*در‌های استادیوم محمد بن زاید هنوز به روی تماشاگران باز نشده و هیچ شخصی روی سکو‌ها نیست.

پخش زنده دیدار ایران و عمان

ساعت ۱۶:۳۰ در حالی که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره برگزار می‌شود تعدادی از هواداران عمانی در مقابل در‌های استادیوم تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند.
*تعداد اندکی از تماشاگران تیم ملی ایران هم در مقابل استادیوم حضور دارند و به حمایت از شاگردان کی روش می‌پردازند.
*هواداران کازرونی با در دست داشتن بنری که عکس تیم ملی روی آن حک شده از تیم ملی حمایت کردند.
*ماموران برگزاری مسابقات خیابان‌های منتهی به استادیوم را بسته و اجازه تردد خودرو‌های متفرقه را در اطراف خیابان‌ها نمی‌دهند.
*مثل بازی‌های گذشته مسائل امنیتی در اطراف ورزشگاه برگزاری مسابقات حکمفرما شده است.

در حال بروز رسانی...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده دیدار ایران و عمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..