تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش قیمت بسته‌های اینترنت با جدیت پیگیری می‌شود

کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت، پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتقاد مشترکان از قیمت‌گذاری بسته‌های اینترنتی با حجم‌های مختلف و همچنین سرعت پایین اینترنتی که اپراتورها به مشترکان ارائه می‌دهند، نه تنها در طول ماه‌های گذشته که در سال‌های اخیر نیز هر بار به نوعی مورد بحث بوده و پاسخ مناسبی از طرف مسئولان ارائه نشده است.

گلایه مشترکان اینترنت اپراتورها تا آنجا ادامه یافت که محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره این مسئله به بیان توضیحاتی پرداخت.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه ما بر بسته‌های اینترنت نظارت داریم ، اظهار کرد: امروز ۰/۳ درصد هزینه اینترنت در سبد خانوار افزایش یافته است و در بسته‌های اینترنتی کم فروشی وجود ندارد. وی همچنین از اختصاص ۲.۱ درصد هزینه خانوار به اینترنت خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: در بسته‌های اینترنتی کم فروشی نمی‌کنیم/ فیلترینگ اینستاگرام چه مشکلی را حل می‌کند

چندی پیش سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با انتشار پست‌های جداگانه در توئیتر خود از نتایج بررسی میزان مصرف دیتای کاربران نوشت. او در قسمتی از متن خود به رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل توسط کاربران شرکت مخابرات ایران خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل توسط کاربران اینترنت

همچنین شاهین آرپناهی مدیركل روابط عمومی و امور بین‌الملل همراه اول نیز طی روزهای گذشته با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتر خود از عرضه بسته‌های ماهیانه اینترنت این اپراتور به همراه ١٠ درصد ترافیك رایگان صبحانت خبر داده و بر این نکته تأکید کرده بود که بر عکس بسته‌های شبانه منسوخ شده، مصرف این ١٠ درصد ترافیك رایگان بر مصرف بسته اصلی ارجحیت دارد. در واقع بسته‌های صبحانت، ١٠ درصد حجم کل بسته ماهانه مشترکان اینترنت اپراتورها را به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: عرضه بسته‌‎های اينترنت همراه‌اول با ده درصد ترافیک رایگان

محمد جواد آذری وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات امروز با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود از اجرای اصلاح قیمت‌های بسته‌های اینترنتی از هفته گذشته سخن گفت و نوشت: 

«مردم از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی، شکایت دارند. با آغاز مدیریت هزینه‌ها در اپراتورها، از هفته گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شد. فعلا با همان قیمت‌ها، ده درصد حجم بیشتر اضافه شده است. کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت، پیگیری می‌شود. فضای‌مجازی فرصت است... ».

کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت، پیگیری می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش قیمت بسته‌های اینترنت با جدیت پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..