تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما از شهدایی گفتیم که دیده بودیم و شهدای مدافع حرم به درجه آن‌ها رسیدند +فیلم

ما از شهدایی گفتیم که دیده بودیم و شهدای مدافع حرم به درجه آن‌ها رسیدند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج حسین یکتا رزمنده دوران دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور پس از تماشای مستند نفر سوم که در مورد شهدای مدافع حرم عباس دانشگر و محسن حججی است، نظر خود را بیان کرد.

حاج حسین یکتا در مورد این مستند گفت:

" فکر کنم بعد از این مستند من باید بگویم از دانشگر هم بدم می‌آید، به خاطر اینکه این‌ها پای منبر ما، پای روایت‌گری ما و پای صحبت ما نشستند، دریافت کردند، عمل کردن و رفتند شهید شدند و ما جا ماندیم. یعنی این‌ها آبروی ما را بردند، من به این دلیل می‌گویم از حججی و دانشگر بدم می‌آید.

این‌ها به خدا رسیدند و ما جا ماندیم، ما از شهدایی گفتیم که دیده بودیم و این‌ها به آن‌ها رسیدند. ما از این قافله هفتادی‌ها هم جا ماندیم. این فیلم به خاطر موضوع‌اش با خیلی از فیلم‌هایی که تاکنون دید‌ه‌ام فرق دارد. یک روح و یک نور و یک عطر درونش است که مختص شهید دانشگر است. این فیلم هم مظلومیت مردم مظلوم را خوب نشان می‌دهد و هم آرامش حرم حضرت زینب را نشان می‌دهد. "

در ادامه فیلم صحبت‌های حاج حسین یکتا را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: خاطره جالب حاج حسین یکتا از شهید حججی +فیلم

انتهای پیام/

ما از شهیدان دانشگر و حججی جا ماندیم!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما از شهدایی گفتیم که دیده بودیم و شهدای مدافع حرم به درجه آن‌ها رسیدند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..