تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم ورزش کنید هم کار! /دوچرخه ثابتی که ورزش را با کار ادغام می‌کند +فیلم

هم ورزش کنید هم کار! /د.چرخه ثابتی که ورزش کردن را با کار کردن عجین کرده است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در گوشه‌ای از نمایشگاه CES 2019 دستگاهی معرفی شد که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کارمندان و کسانی که ساعت‌های پشت میز و مشغول کار با رایانه هستند، باشد.

این دستگاه که در واقع دوچرخه‌ای ثابت برای ورزش کردن است که با داشتن میزی مناسب در مقابل کاربر خود امکانات انجام کارهای رایانه‌ای را نیز به خوبی مهیا می‌کند. شرکت سازنده این دستگاه Loctek نام دارد و دوچرخه ثابت خود را وسیله‌ای بسیار موثر در سلامت کسانی که ساعات متمادی را پشت میز می‌نشینند، می‌داند. این شرکت دستگاه خود را با شعار "دیگر عضویتتان را در باشگاه ورزشی لغو کنید"  به نمایشگاه CES 2019 آورده است. شرکت Loctek قیمت ۳۹۹ دلار را برای این وسیله اعلام کرده است.

تحقیقات اخیر پزشکان نشان داده است بر خلاف تصور مردم ایستادن در طولانی مدت کمتر از نشستن‌های طولانی به بدن آسیب می‌رساند. کارشناسان شرکت لاک‌تک به کارمندان پیشنهاد می‌کنند به جای ایستادن در طول روز بنشینید و ورزش کنید تا سلامتی خود را تضمین کنید. دستگاه‌ لاک‌تک علاوه برا کوچک بودن و اشغال فضای بسیار کم در دفاتر کار، حس و انگیزه ورزش کردن را نیز در کاربران آن به وجود می‌آورد.

این دوچرخه ثابت با بهره‌گیری از امکانات خود تعامل مناسبی را با کسانی که قصد انجام کارهای رایانه‌ای دارند برقرار می‌کند و نه تنها وقفه‌ای در کار ایجاد نمی‌کند بلکه با ایجاد تحرک در کاربر خود حس نشاط و انرژی را در او افزایش می‌دهد. ارتفاع صندلی این دستگاه از ۷۳ تا ۹۳ سانتی‌متر قابل تنظیم است.

عمل پدال زدن بر روی دوچرخه باعث افزایش گردش خود و بالا رفتن ضربان قلب و در نتیجه جذب بیشتر اکسیژن در بدن می‌شود که باعث بالا رفتن نشاط و سر زندگی می‌گردد. در واقع صاحبان شرکت‌ها با تهیه این دستگاه علاوه بر کمک مستقیم به سلامتی کارمندان خود، به صورت غیرمستقیم به بالا رفتن سطح بازدهی شرکت نیز کمک می‌کنند.

دوچرخه ثابت لاک‌تک دارای سنسورهایی است که ضربان قلب و میزان کالری و انرژی مصرف شده توسط کاربر را مشخص می‌کند. درجه سختی پدال زدن در هنگام ورزش با این دستگاه قابل تنظیم است تا از خسته شدن و پایین رفتن انرژی فرد استفاده کننده جلوگیری شود.

در ادامه فیلمی از این دستگاه مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: طرح تشویقی بانک اکراینی؛ ورزش کنید سود بگیرید!

انتهای پیام/

دستگاهی که باشگاه ورزشی را به محل کار شما می‌آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم ورزش کنید هم کار! /دوچرخه ثابتی که ورزش را با کار ادغام می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..