تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضيحات گروه خودرو سازي سايپا در خصوص اعلام قيمت هاي جديد

با توجه به درخواست مکرر مشتریان گرامی در خصوص آگاهی از قیمت محصولات گروه خودروسازي سايپا توضيحات زير جهت تنوير افكار عمومي اعلام می شود.

سایپانیوز نوشت: براساس مصوبه ستاد تنظيم بازار و سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان، تمامي تعهدات گروه خودرو سازي سايپا كه تاريخ تحویل آنها تا 97/05/31 بوده و یا تكميل وجه کرده اند، با قيمت قبل محاسبه و مشمول افزايش قيمت نمي باشند.

مشتريان محصولات گروه  x100و  x200(خانواده پراید و تیبا) كه تاريخ تحويل آنها از 1 /97/6 تا 30 /97/10 است شامل 30 درصد افزايش قيمت اعلامي مي باشند. با اين توضيح كه مشترياني كه دعوت نامه آنها صادر و در زمان مقرر تكميل وجه شده اند مشمول اين افزايش نخواهند بود.

توضيحات گروه خودرو سازي سايپا در خصوص اعلام قيمت هاي جديد

توضيحات گروه خودرو سازي سايپا در خصوص اعلام قيمت هاي جديد

در پایان ذکر این نکته ضروریست که گروه خودروسازی سایپا متعهد به انجام تعهدات بر حسب ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی از سوی مراجع ذی صلاح می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضيحات گروه خودرو سازي سايپا در خصوص اعلام قيمت هاي جديد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..