تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌اعتنایی سرباز عراقی به ژنرال آمریکایی +فیلم

بی‌اعتنایی سرباز عراقی به ژنرال آمریکایی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سرباز عراقی در پایان دوره آموزشی، حاضر به احترام نظامی به ژنرال آمریکایی نشد ولی بلافاصله به فرمانده خود احترام گذاشت. این مراسم که در کشور عراق در حال انجام بود، با حرکت شجاعانه سرباز عراقی در عدم احترام نظامی به فرمانده آمریکایی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در این مراسم سرباز عراقی با عدم احترام نظامی خود به فرمانده آمریکایی، نفرت خود و مردم کشورش از حضور آمریکایی‌ها در عراق را بیان کرد.

گفتنی است؛ نظامیان آمریکایی در سال‌های متمادی حضور خود در عراق جز جنگ و ناامنی و کشتار مردم بی‌گناه دستاوردی برای عراقی‌ها نداشتند و بر خلاف‌ سخنان سیاست‌مدارن آمریکایی درباره ایجاد امنیت در منطقه غرب آسیا و به خصوص عراق، نظامیان این کشور تحت پوشش جنگ با تروریست‌ها تنها به تخریب مناطق مختلف عراق پرداختند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوط به مراسم فوق را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌اعتنایی سرباز عراقی به ژنرال آمریکایی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..