تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین رسانه قطری؛ تصور نکنید از شما بی خبریم

مسائل روز‌های گذشته فوتبال ایران در تلویزیون الکاس قطر بازتاب گسترده‌ای داشت


 خبرورزشی نوشت : روز گذشته در برنامه المجلس شبکه الکاس که با حضور لیث نوبری بازیکن سابق پرسپولیس برگزار می‌شود ماجرای اختلافات و مصاحبه‌های اخیر کارلوس کی‌روش مطرح شد. این برنامه همچنین صفحات اول و برخی کاریکاتور‌های منتشر شده در خصوص این ماجرا را به تصویر کشید.

جنجال‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین رسانه قطری؛ تصور نکنید از شما بی خبریم

تحلیلگر الکاس از کارشناس ایرانی حاضر در برنامه پیرامون صحت این اختلافات و دلیل مشکلات پی آمده سوالاتی را مطرح کرد. موضوعاتی از جمله اتفاقات بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و خوشحالی یکی از مربیان، انتقادات تند رسانه‌ها از سرمربی تیم ملی و احتمال حضور کی‌روش در کلمبیا همچنین ترجمه جنجالی یکی از مصاحبه‌های اخیر از جمله مسائلی بود که مد نظر کارشناسان شبکه الکاس قرار گرفت.


مجری این برنامه در پایان خطاب به کارشناس ایرانی گفت: تصور نکنید که ما از فوتبال ایران بی‌خبر هستیم، بلکه تمامی اتفاقات را با دقت دنبال می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین رسانه قطری؛ تصور نکنید از شما بی خبریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..