تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهتزاز پرچم «یا ابالفضل العباس(ع)» توسط شهید بیضایی در نزدیکی تکفیری ها +فیلم

اقدام جالب شهید محمودرضا بیضایی چند ساعت قبل از شهادتش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۹ دی ماه سالروز شهادت شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی است که در سال ۱۳۹۳ و در منطقه قاسمیه دمشق به شهادت رسید.

همرزمان شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی تعریف کردند برای شناسایی منطقه‌ای در حلب سوریه به پشت‌بام مسجد تخریب‌شده‌ای رفته بودند. گنبد سبزرنگ مسجد ریخته و آسیب‌دیده بود اما پرچم قرمزرنگی هنوز بر بالای آن دیده می‌شد. باد پرچم را به دور میله‌اش چرخانده بود و نوشته روی آن دیده نمی‌شد.

شهید بیضایی بی‌‌تفاوت از این‌ که توسط تکفیری‌ها که در نزدیکی آن‌ها بودند، مورد اصابت گلوله قرار گیرد، با شوقی عجیب به بالای گنبد می‌رود و باله پرچم را در باد رها می‌کند. روی پرچم سرخ‌رنگ عبارت «یا اباالفضل العباس» نوشته شده بود. همرزم شهید همین‌طور که دارد از او فیلم می‌گیرد، به او می‌گوید: «ان شاءالله بری کربلا».

به سه ساعت نکشید که شهید بیضایی به آرزویش رسید. در یک کانال چند ترکش به پهلوی چپش اصابت کرد و به شهادت رسید. بالای سرش که رسیده بودند، نفس‌های آخرش بود. غلتیده به خون آرام بود و ذکر می‌گفت.

در ادامه ویدئوی مربوط به ماجرای مذکور را مشاهده می‌کنید:

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهتزاز پرچم «یا ابالفضل العباس(ع)» توسط شهید بیضایی در نزدیکی تکفیری ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..