تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام بازیگران ۵۷۰ +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران ۵۷۰ تصاویری از سارا منجزی پور , سوسن پرور , مریم معصومی , مهتاب کرامتی , مریم امیر جلالی , روناک یونسی , برزو ارجمند , ماه چهره خلیلی , تینا پاکروان , گلشید بحرایی , محراب قاسم خانی , شهرام قائدی , هستی مهدوی , سوگل طهماسبی , احسان خواجه امیری , بهاره کیان افشار , شهره سلطانی , فاطمه گودرزی , افسانه پاکرو , شهرزاد عبدالمجید و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را در نیک صالحی ببینید

 تصاویر جدید اینستاگرام بازیگران ۵۷۰

سارا منجزی پور نوشت : کلی انرژی مثبت درکنارسیده ربابه ????????????????????????????????

اینستاگرام بازیگران 570 سارا منجزی

سوسن پرور نوشت : تاسمون جفت چار افتاد زمین و چهل و چهار ساله شدم گویا

اینستاگرام بازیگران 570 سوسن پرور اینستاگرام بازیگران 570 مریم معصومی

مهتاب کرامتی نوشت : شب کاری با خانواده رخشان در سریال رقص روی شیشه….بزودی????

اینستاگرام بازیگران 570 مهتاب کرامتی

مریم امیر جلالی نوشت : فقط‌زخم‌هانیستند ….که ماندگارند …. گاهی کسی چنان‌براحساست‌ دست میکشدکه جایش‌تاابد درقلبت میماند….
????

اینستاگرام بازیگران 570 +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو مریم امیرجلالی

روناک یونسی نوشت : عکسهای یه کار قدیمی همراه حدیث جان میر امینی رفیق همیشگی، چقدر این لباسی که به تن داشتم رو دوست داشتم وافتخار میکنم به شیر زنان سرزمینم با این نوع پوشش

اینستاگرام بازیگران 570 روناک یونسی

برزو ارجمند نوشت : رفقای عزیزم خسته نباشین، دمتون گرم

اینستاگرام بازیگران 570 برزو ارجمند

ماه چهره خلیلی نوشت :???? تولد یعنی یک کیک قرمز مخملی با دوستهای خوب در کنارم …ممنون از دوست با معرفت و مهربونم #مریم_متقیان و تیم حرفه ای اش که هر سال به شیوه ی خاص خودشون تولدم رو برپا می کنند و کلی خاطرات خوب برامون می سازند

اینستاگرام بازیگران 570 ماه چهره خلیلی

تینا پاکروان نوشت : اگر از من بپرسید که برای انجام چه کاری به این دنیا آمده ام ،من،بعنوان یک هنرمند،به شما پاسخ خواهم داد که :
من اینجا هستم تا با صدای بلند زندگی کنم ????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️????

اینستاگرام بازیگران 570 +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو تینا پاکروان

گلشید بحرایی نوشت : با رفیق جان مهربون جان نسیم جان ادبى..درحاشیه ایونت تورنته… عکس أز ساقى جان بلیغ

اینستاگرام بازیگران 570 گاشید بحرایی تصاویر متفاوت اینستاگرام بازیگران ۵۷۰

محراب قاسم خانی نوشت :در چنین روزی بود که من صاحب یک برادر شدم، اونم پنج سال قبل از این که به دنیا بیام… تولدت مبارک برادر/استاد/رفیق ❤️ از راست به چپ: قاسم-قاسم-قاسم-قاسم-قاسم

اینستاگرام بازیگران 570 محراب قاسم خانی

شهرام قائدی نوشت : عشق سفر است؛ مسافر این سفر چه بخواهد چه نخواهد، از سر تا پا عوض می‌شود. کسی نیست که رهرو این راه شود و تغییر نکند.

اینستاگرام بازیگران 570 شهرام قائدی اینستاگرام بازیگران 570 هستی مهدوی فر

سوگل طهماسبی نوشت : ????????باشگاه رفتن همیشه یکی از بهترین تفریحات زندگیم بوده،درسته یه وقتایی تنبلی می کنم ????،ولی خوشحالم که دوباره شروع کردم ????

اینستاگرام بازیگران 570 سوگل طهماسبی

احسان خواجه امیری نوشت : سلام ما در حال برنامه ریزی برای کنسرت های جدید مون در اردوی شمال کشور ???????? با یه تغییرات با حال و جدید در ارکستر و کنسرت های آینده ????????????????

اینستاگرام بازیگران 570 +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو احسان خواجه امیری

بهاره کیان افشار نوشت : فردا صبح .قسمت اول سریال ما هشتگ خاله سوسکه بدست شما میرسه…لطفا ببینید و نظر بدین؛ جشن تقدیر از عوامل و پایان کار ساخت سریال شبکه خانگی #خاله_سوسکه … (با تاخیر بدلیل مریضی????)

اینستاگرام بازیگران 570 بهاره کیان افشار

شهره سلطانی نوشت : دیگران را ببخش، حتی وقتی متاسف نیستند. بگذار حق با آنان باشد، اگر این چیزیست که به آن نیازمندند …

اینستاگرام بازیگران 570 +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو شهره سلطانی

فاطمه گودرزی نوشت : پشت صحنه کنسرت آرش و مسیح والبته میهمان دیگر برنامه شهاب مظفری بسیار خوب وهیجان انگیز بود خوشحال میشم جوانانمان را در عرصه هنر اینقدربا انگیزه میبینم

اینستاگرام بازیگران 570 فاطمه گودرزی عکس های جالب اینستاگرام بازیگران ۵۷۰

افسانه پاکرو نوشت : خیلی سخت است که هدیه ای به تو داده شود و مدتی بعد آن هدیه از
تو پس گرفته شود و تو فکر میکنی که چرا و این علامت سوالی پررنگ،در زندگی ات میشود ولی
به مرور و گذشت زمان میفهمی که قرار نیست تمام هدیه ها تا ابد برایمان بمانند و شاید آنها آمده اند تا مسیر زندگی مان را تغییر دهند و تو باید آنقدر خوشبخت و خوش شانس وبرگزیده باشی که خدا چنین هدیه با ارزشی به تو داده و قطعا هر چیز باارزشی، بهایی دارد و من آن بها را، با گذر از مسیری سخت و نگاه ها و آزارهای پر از حسد پرداختم.

گذر زمان بهترین راه حل است. آرام که میشوی می بینی تو هستی و یک دنیا خاطره و تجربه که بی آن هدیه، میسر نبود.
خوشحالم زندگی ام در مسیری صاف نبود.  من میکوشم انسان باشم.سطح را رها و عمق رو ببینم و درک کنم … شاید من هم هدیه ای باشم در مسیر زندگی انسانی دیگر.  بکوشیم همه هدیه ای باشیم در مسیر یکدیگر.

اینستاگرام بازیگران 570 افسانه پاکرو

شهرزاد عبدالمجید نوشت : با قندو نباتم ،عشقم ، نفسه خاله شهرزاد ،شیرین ترین عسل دنیا ،یکی یکدونم (بنیتا ) جان جانان عشقه خاله شهرزاد????????????????????????????????????????????

اینستاگرام بازیگران 570 شهرزاد عبدالمجید

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام بازیگران ۵۷۰ +تصاویری از کنسرت آرش و مسیح تا دلنوشته افسانه پاکرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..