تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایگواین دوای درد چلسی خواهد بود؟

خبرورزشی نوشت: بعد از حضور کوتاه در میلان، گونسالو ایگواین قرار است به قرارداد قرضی‌اش با روسونری پایان دهد تا از یوونتوس راهی چلسی شود. انتقالی که احتمالاً قرضی با بند خرید قطعی خواهد بود، اما سؤال اصلی این است که «آیا ال‌پیپیتا می‌تواند در لیگ برتر انگلیس موفق شود؟»

ایگواین دوای درد چلسی خواهد بود؟

مهاجم آرژانتینی پیش از این زمانی که می‌خواست از رئال‌مادرید جدا شود به آرسنال لینک شده بود، اما در نهایت به ناپولی پیوست تا دوران خوبی را در سن‌پائولو سپری کند. حالا او در ۳۱ سالگی دوباره با مائوریتسیو ساری کار خواهد کرد. ساری می‌خواهد ایگواین یک مهاجم گلزن برای تیمش باشد و به همین دلیل عملکرد این فصل ال‌پیپیتا را با مهاجمان بیگ‌سیکس مقایسه خواهیم کرد.


گونسالو ایگواین
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۴۸
دقت شوت: ۳۶/۷۱
درصد گلزنی به ازای شوت: ۱۳/۹۲
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۰/۹۳

فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ برای یووه ۲۴ گل زد که آمار بسیار خوبی بود. ۱۶ گلی که فصل قبل برای این تیم زد هم آمار قابل قبولی محسوب می‌شود، اما این آمار برای او در نیم‌فصل برای میلان تنها ۶ گل بوده است. استفاده مهاجم آرژانتینی از موقعیت‌ها به حداقل رسیده و در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، اما شاید در لیگ برتر دوباره به روز‌های خوب برگردد.


آلوارو موراتا
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۴۸
دقت شوت: ۴۳/۸۵
درصد گلزنی به ازای شوت: ۱۴/۰۴
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۲۶


آلوارو موراتا فصل قبل را خیلی خوب شروع کرد، اما همان فصل را فقط با ۱۱ گل زده به پایان رساند. افت او در فصل جاری هم ادامه‌دار بود تا اینکه ساری از او ناامید شد و ادن آزار را در نقش مهاجم کاذب استفاده کرد. ساری، ایگواین را برای حل مشکلی که با موراتا ایجاد شده انتخاب کرده، اما آمار نشان می‌دهد بهتر از مهاجم اسپانیایی نیست. موراتا که این فصل ۵ گل زده، حتی در خلق موقعیت گلزنی هم بهتر از ایگواین بوده است.

اولیویه ژیرو
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۳
دقت شوت: ۳۰/۷۷
درصد گلزنی به ازای شوت: ۷/۶۹
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۲/۰۷


درست مثل موراتا، اولیویه ژیرو هم نتوانسته نظر ساری را جلب کند که جای هم‌تیمی‌اش را در ترکیب اصلی بگیرد. ژیرو از لحاظ گلزنی از بقیه مهاجمان در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. با این حال دو نکته در مورد ژیرو قابل توجه است؛ یکی اینکه او برای دیگر بازیکنان خوب موقعیت‌سازی می‌کند و دیگری اینکه مهاجم ذخیره قابل اعتمادی محسوب می‌شود. به همین دلیل حتی در صورت حضور ایگواین هم ژیرو جایگاهش را حفظ خواهد کرد.


هری کین
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۸
دقت شوت: ۴۳/۳۰
درصد گلزنی به ازای شوت: ۸۶/۱۶
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۰۱


هری کین در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نوک جهان شناخته می‌شود و این روز‌ها با مصدومیتش تاتنهام به دردسر خواهد افتاد. باشگاهی مثل چلسی آرزوی داشتن یک مهاجم با سبک بازی هری کین را دارد. سبک بازی ژیرو نزدیک به اوست، اما کین شم گلزنی بالایی دارد در حالی که مهاجم فرانسوی آبی‌ها به اندازه کافی گل نمی‌زند. کین بیش از دیگر مهاجمان به دروازه رقبا ضربه می‌زند و با این حال درصد پایینی از این شوت‌ها را تبدیل به گل کرده است.


سرخیو آگوئرو
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۸۶
دقت شوت: ۴۰/۳۷
درصد گلزنی به ازای شوت: ۱۹/۲۵
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۶۹


آگوئرو از سال ۲۰۱۱ که از اتلتیکو مادرید به لیگ برتر آمد یکی از مهم‌ترین گلزن‌های این لیگ بوده است. در لیگ دشوارِ انگلیس همیشه آمار گلزنی خوبی داشته، فصل قبل در ۲۵ بازی ۲۱ گل زد و این فصل در ۱۷ بازی برای سیتیزن‌ها ۱۰ گل زده است. نکته جالب رقابت همیشگی او و ایگواین برای حضور در ترکیب آرژانتین است. هر دو حوالی ۳۰ سالگی و در اوج پختگی هستند. در صورت حضور ایگواین در لیگ برتر رقابت این دو مهاجم ارزشمند جذاب خواهد بود.


گابریل ژسوس
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۶۶
دقت شوت: ۵۸/۱۴
درصد گلزنی به ازای شوت: ۲۰/۹۳
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۲۸


رقیب آگوئرو در سیتی که با وجود جوانی‌اش بازیکن موفقی بوده است. آمار او به خصوص دقت شوتش قابل توجه است. چلسی هم امیدوار است مثل سیتی رقابت در خط حمله باعث پیشرفت مهاجم‌هایش شود. با وجود نزدیکی آمار آگوئرو و ژسوس به یکدیگر گواردیولا کار دشواری برای انتخاب یکی از آن‌ها دارد. البته با سن و سال آگوئرو قطعاً ژسوس در آینده نزدیک مهاجم اول سیتیزن‌ها خواهد شد.

ایگواین دوای درد چلسی خواهد بود؟


روملو لوکاکو
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۵۲
دقت شوت: ۵۲/۵۴
درصد گلزنی به ازای شوت: ۲۰/۳۴
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۰۵
چلسی زمانی که لوکاکو در اورتون حضور داشت نزدیک به بازگرداندن او بود، اما منچستریونایتد توانست این مهاجم بلژیکی را از چنگ آبی‌های لندن برباید. موراتا به استمفوردبریج آمد که مهاجم ایده‌آل چلسی نبوده است. با این حال ایگواین از لحاظ قدرت و سبک به لوکاکو نزدیک است، چیزی که واقعاً نمی‌توان از موراتا انتظار داشت. لوکاکو در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت، اما حالا زیر نظر سولشائر دوباره بازیکن ارزشمندی برای شیاطین‌سرخ شده است.


روبرتو فیرمینو

میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۴۶
دقت شوت: ۴۵/۸۶
درصد گلزنی به ازای شوت: ۱۷/۲۹
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۶۵
روبرتو فیرمینو یکی از بازیکن‌های مثلث خط حمله لیورپول است، اما با وجود اینکه در نوک حمله قرار می‌گیرد به نوعی در این تیم شانس‌های گلزنی مساوی به او، صلاح و مانه تقسیم می‌شود. آمار هم نشان می‌دهد فیرمینو بیش از گلزنی در خلق موقعیت موفق بوده است. البته چلسی به یک مهاجم هدف نیاز دارد و مهاجمی با سبک فیرمینو را هم نمی‌توان با ایگواین مقایسه کرد.


الکساندر لاکازت
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۵۳
دقت شوت: ۴۷/۷۱
درصد گلزنی به ازای شوت: ۱۹/۲۷
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۳۵
مثل ژیرو، لاکازت هم ثابت کرده یک مهاجم پشتیبان خوب برای آرسنال است. او این فصل زیر سابقه اوبامیانگ قرار نگرفت و به هم‌تیمی‌اش کمک زیادی کرده تا بالای جدول گلزنان قرار بگیرد. در واقع سازگاری لاکازت با اوبامیانگ برای آرسنال مؤثر بوده است. ایگواین در چلسی چنین زوجی نخواهد داشت، اگرچه همکاری آزار به گلزن‌تر شدنِ او کمک بزرگی خواهد کرد.


پیرامریک اوبامیانگ
میانگین گل در ۹۰ دقیقه: ۰/۷۷
دقت شوت: ۴۸/۸۶
درصد گلزنی به ازای شوت: ۲۷/۲۷
خلق موقعیت در ۹۰ دقیقه: ۱/۱۳
کم پیش می‌آید یک مهاجم از لیگی به لیگ دیگر نقل مکان کند و از تیم قبلی‌اش هم آمار بهتری داشته باشد. اوبامیانگ از ژانویه ۲۰۱۸ که از دورتموند به آرسنال آمد همواره گلزن بوده و این روند برایش متوقف نشده است. او این فصل شانس آقای گلی در لیگ برتر محسوب می‌شود. مهاجمی که هم با دقت ضربه نهایی را می‌زند و هم برای هم‌تیمی‌هایش فرصت گل ایجاد می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایگواین دوای درد چلسی خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..