تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی: سردار گل بزند، انگار من زدم

۸۲۱۹۵۸

۹۳ بازدید

فرهیختگان: مهدی طارمی همچنان زوج سردار آزمون است، آن هم در یک تورنمنت مهم دیگر. بعد از جام‌جهانی حالا این فرصت نصیب آنها شده است تا در جام‌ملت‌های آسیا خودی نشان دهند. طارمی در بازی با یمن درخشید و در بازی با ویتنام هم عملکرد خوبی داشت اما در دیدار با عراق با صلاحدید کادرفنی از روی نیمکت کارش را آغاز کرد. با این حال احتمالا مقابل عمان دوباره فیکس می‌شود. گفت‌وگو با طارمی را در ادامه می‌خوانید، گفت‌وگویی که با یک سوال جنجالی آغاز شد!

واقعا عدد 6 که بعد از گلزنی به یمن نشان دادی برای عزت‌اللهی بود یا هدف دیگری داشتی؟

فقط دنبال حاشیه هستید.(با خنده) این عدد 6 برای سعید عزت‌اللهی بود و دیگر هم نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. امیدوارم دیگر در این خصوص از من سوالی پرسیده نشود. سعید دوست من است و با این کار از او دلجویی کردم.

توقع می‌رفت در دیدار با عراق فیکس باشی اما شاید هم کادرفنی برای مرحله حذفی، تشخیص داد به تو استراحت بدهد.

تیم ملی بازیکن اصلی ندارد. سطح کسی به آن صورت بالاتر از فرد دیگری نیست که بگوییم کدام بازیکن اصلی و کدام‌یک ذخیره هستند. این نظر آقای کی‌روش بود که در دیدار با عراق روی نیمکت بنشینم و دلیل دیگری نداشت.

در بازی با عراق هم به هدف‌مان رسیدیم.

خدا را شکر به‌عنوان تیم اول صعود کردیم و حالا مسیرمان تا رسیدن به مراحل بالا راحت‌تر است.

از تعویضت بعد از بازی با ویتنام ناراحت شدی؟

چرا باید ناراحت باشم وقتی تیم ملی از رقیبش جلو است.

این‌طور به نظر رسید. شاید چون دوست داشتی در زمین باشی و گل بزنی.

هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. هر بازیکنی هم که تعویض می‌شود و اخم کند، دلیل نمی‌شود که از تعویضش ناراحت است. شاید به خاطر عملکرد بدی باشد که در زمین اتفاق می‌افتد یا هر دلیل دیگری داشته باشد. مشکلی نبود. وقتی تیم برده چه مشکلی وجود داشته که بخواهم از آن ناراحت باشم؟

اگر قرار باشد آقای گل جام یک ایرانی باشد فکر می‌کنی این عنوان به تو می‌رسید یا سردار؟

واقعا این موضوع تفاوتی ندارد. سردار هم مثل برادر من است و به اندازه گلزنی خودم از گل‌های سردار خوشحال می‌شوم. به هر حال سردار مهاجم هدف است و می‌توان در دیدارهای بعدی روی گل‌هایش بیشتر حساب کرد. امیدوارم در ادامه نیز شاهد گلزنی‌های سردار بیشتر از دیدارهای گذشته باشیم.

بازی با عمان را چطور می‌بینی؟ به نظر کارمان برای رسیدن به نیمه‌نهایی سخت نباشد؟

این‌طور نیست که خودمان را از پیش برنده بدانیم. عمان تیم قابل احترامی است و باید به قدرت این تیم احترام گذاشت. با این حال برای رسیدن به فینال و عنوان قهرمانی باید تمرکز بیشتری روی مسائل فنی و خواسته‌های سرمربی داشته باشیم تا ان‌شاءالله با غلبه بر عمان و سپس دیدارهای مرحله بعد به مراحل بالاتر برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی: سردار گل بزند، انگار من زدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..