تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎ فراری‎اند!

۸۲۰۵۵۶

۱۵ بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر شما هم ستاره مورد علاقه تان را ببینید، دوست دارید که به سمت اش بروید و از او امضایی بگیرید. غیر این است؟ اما برخی از ستاره ها هستند که از این کار به دلایل مختلف سرباز می زنند. اگر دوست دارید بدانید کدامیک از ستاره های هالیوود از امضا کردن برای هوادارانشان خودداری می کنند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ویل فرل

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

ویل فرل از امضا کردن برای هوادارانش بیزار است. اگر یکی از طرفداران او به سمت اش بیاید و از او درخواست امضا کند، او نه تنها درخواست اش را رد بلکه شروع به مسخره و توهین او نیز می کند. سوپر استار «پخش زنده شنبه شب» در این باره می گوید: «من به هر کسی امضا نمی دهم، زیرا ممکن است که آن فرد نه یک هوادار، بلکه یک خبرنگار باشد و بخواهد از امضا من سواستفاده کند. من قبل از امضا کردن برای دیگران، از آنها در مورد کارشان سوال می کنم، اگر مطمئن شوم که یک هوادار واقعی ست، آنوقت امضا می دهم.»

کامرون دیاز

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

کامرون دیاز اعتراف می کند که برای هوادارانش وقت ندارد. او به کسی که برای امضا کردن نزدش بیاید، با بی احترامی برخورد می کند که البته برای این کارش هم دلیلی دارد. او در این باره می گوید: «اگر من به یک نفر امضا دهم، دیگران هم متوجه می شوند و به سمت ام هجوم می آورند که واقعا از توان من خارج است که این کار را برای همه آنها انجام دهم. ما اگر برای یک فیلمی زیاد پول بگیریم، سختی هایش را هم می پذیریم، اما از امضا کردن چه چیزی به من می رسد که باید به خودم آزار بدهم؟»

بروس ویلیس 

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

بروس ویلیس در مراسم مختلف، زمانی را برای امضا کردن به هوادارانش اختصاص می دهد اما این که هنگام خرید، پیاده روی یا هر زمان دیگری بخواهد بایستد و به هوادارانش امضا دهد، در تصورش هم نمی گنجد. او حتی یک بار 2 پسر بچه را که در پاساژی او را شناختند و با دست نشان اش دادند، تحقیر کرد. اینطور که پیداست بروس ویلیس تنها در شرایطی خاص حوصله هوادارانش را دارد.

استیو کارل

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

استیو کارل کمدین، بازیگر، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی است. او در بی حوصلگی به پای بروس ویلیس نمی رسد اما از امضا دادن به هوادارانش به شدت تنفر دارد. اگر زمانی او را روی مود خوبی دیدید و خواستید از او امضا بگیرید، یک خودکار مشکی به همراه داشته باشید زیرا استیو به هیچ عنوان با خودکار آبی امضا نمی کند!

پل مک کارتنی

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

پل مک کارتنی، ستاره دنیای موسیقی، که بیشتر عمرش را در کنار هوادارانش گذراند، در سال 2010 اعلام کرد که دیگر از امضا دادن به هوادارانش خسته شده است. او اعتراف کرد که طرفدارانش این موضوع را درک می کنند: «به نظر من قدرت درک مردم بالاست و آنها بلدند که به حریم شخصی دیگران احترام بگذارند.» البته مردم باید این را بدانند که امضای او ارزش زیادی دارد، حتی از امضای شاهزاده انگلستان هم گران تر است. در لیستی که با ارزش ترین امضاها قرار دارد، امضای پل مک کارتنی بیش از 2000 یورو قیمت گذاری شده است.

توبی مگوایر

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

توبی مگوایر بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی است که بیشتر برای ایفای نقش پیتر پارکر در سه ‌گانه «مرد عنکبوتی» شناخته شده‌ است. نام او اخیرا، نه به دلیل بازی اش، بلکه به دلیل دوستی صمیمی که با لئوناردو دی کاپریو برقرار کرده، بر سر زبان ها افتاده است. او هیچوقت علاقه ای به امضا دادن به هوادارانش نداشته به طوری که نام او در فهرست بدترین امضا دهندگان در میان ستاره ها هالیوود قرار گرفته است.

جک نیکلسون

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

جک نیکلسون، یکی از بهترین بازیگران زمان خودش بوده است. اگر چه او در حال حاضر فعالیت زیادی ندارد اما همچنان محبوبیت خودش را در میان هوادارانش حفظ کرده است. او به جای بازی در سینما، این روزها وقت بیشتری را برای خانواده اش گذاشته است. در واقع او ترجیح داده که کمتر بر سر زبان ها باشد که به احتمال زیاد دلیل امضا ندادن او هم همین است.

جان مالکوویچ

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

جان مالکوویچ نیز از دیگر ستاره هایی ست که علاقه ای به امضا دادن ندارد. او ترجیح می دهد که تنها در فیلم هایش بدرخشد، تا از طریق امضایش روی کاغذ. جان می گوید: «ستاره های هالیوود هم مانند بسیاری از مردم دیگر به آرامش نیاز دارند، بنابراین نباید وقت و بی وقت مزاحم آنها شد. تنها در مراسمی خاص، مثلا زمانی که آنها لاین لباس شان را معرفی می کنند، مردم می توانند درخواست امضا کنند، در غیر این صورت جواب رد خواهند شنید.»

ریحانا

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

ریحانا به بد دهانی معروف است. او در مقایسه با دیگر ستاره های هالیوود، به هوادارانش توجهی ندارد و در بسیاری از موارد با آنها بدرفتاری می کند. به عنوان مثال زمانی که او در اولین سالهای فعالیت اش، قبل از کنسرت روی صندلی میکاپ نشسته بود، دختری شانس این را داشت که به پشت صحنه برود و او را ملاقات کند. زمانی که دختر نزد ریحانا رفت، او نه تنها نیم نگاهی هم به او نکرد، بلکه به یکی از کارکنانش گفت که یک امضا جعلی برای او بکند و او را از اتاقش بیرون بیاندازد.

ساندرا بولاک

ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎شان فراری‎اند

شاید به ظاهر ساندرا بولاک نیاید اما او نیز با هوادارانش به بدترین شکل ممکن رفتار می کند، به خصوص زمانی که از او امضا بخواهند. به عنوان مثال یک بار در سال 2012، زمانی که پسری از او درخواست امضا کرد، او دستش را روی صورت اش گذاشت و بر سر پسر فریاد کشید. بدتر از همه این که آن پسر یک ناتوان بود که ساندرا بولاک خیلی راحت دلش را شکست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‌هایی که از امضا دادن به هواداران‎ فراری‎اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..