تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا حاضرید موهای خود را به دستان این آرایشگر کوچک بسپارید؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولاً کودکان به خصوص پسربچه‌ها در ۶ سالگی تنها به بازی فکر می‌کنند اما در مورد این کودک ساکن سوئینگ چین موضوع فرق می‌کند و او کار‌های کاملاً متفاوتی را در میان هم سن‌وسال‌های خود تجربه می‌کند.

ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که چگونه جیانگ هونچی آرایشگاه را بدست گرفته و مو کوتاه می‌کند و با سشوار مدل می‌دهد و این در حالی است که کار با وسایل حرفه‌ای بزرگسالان برای او نباید آسان باشد.

البته جای تعجب نیست، چون مادر و پدر جیانگ نیز آرایشگر هستند و در حقیقت او در این مکان بزرگ شده و در نتیجه به طور حتم آرایشگری در خون او جاری است.

آیا حاضرید موهای خود را به دستان این آرایشگر کوچک بسپارید؟+فیلم

آیا حاضرید موهای خود را به دستان این آرایشگر کوچک بسپارید؟+فیلم

انتهای پیام/

کوچکترین آرایشگر دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا حاضرید موهای خود را به دستان این آرایشگر کوچک بسپارید؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..