تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس چند مقطع تحصیلی در برخی مناطق خراسان رضوی تعطیل شد

مدارس چند مقطع تحصیلی در برخی مناطق خراسان رضوی تعطیل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مهدی مجیدی فر، گفت: تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و تمام مدارس استثنایی در مناطق 'کدکن' و 'جلگه رخ' در نوبت صبح فردا تعطیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستان‌ها و سایر شهرستان‌های استان دایر است و در صورت هرگونه تصمیم گیری در باره تعطیلی آن‌ها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: تنها منبع اطلاع رسانی صحیح در ارتباط با تعطیلی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش استان و اخبار مستند به این اداره کل است.

استان خراسان رضوی دارای ۴۸ منطقه آموزشی با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز است.

انتهای پیام/ز

مدارس خراسان رضوی تعطیل شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس چند مقطع تحصیلی در برخی مناطق خراسان رضوی تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..