تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسادت به مهره‌های برانکو!

۸۲۱۹۴۱

۱۰۰۰ بازدید

نتایجی که پرسپولیس در طول چند سال اخیر کسب کرده، قابل تقدیر و ستایش است. این را می توان از رضایت هواداران این تیم در چند سال اخیر به خوبی فهمید.

ایران ورزشی: نتایجی که پرسپولیس در طول چند سال اخیر کسب کرده، قابل تقدیر و ستایش است. این را می توان از رضایت هواداران این تیم در چند سال اخیر به خوبی فهمید.

اما با ارج نهادن و قدردانی از زحمات بازیکنان و مجموعه مدیریتی پرسپولیس در طول چند سال اخیر، به جرات می توان گفت که موفقیت های پرسپولیس و آنهم تیمی که با بی تدبیری برخی مربیان و مدیران، چندین سال گرفتار حواشی بود و قادر به برآورده کردن انتظارات هوادارانش نبود، پیش از همه و بیش از همه مدیون مدیریت فنی برانکو ایوانکوویچ است.

پرسپولیس لیگ چهاردهم و حتی نیم فصل اول لیگ پانزدهم را کابوس وار سپری کرد تا اینکه در اوایل نیم فصل دوم لیگ پانزدهم سرو کله برانکو پیدا شد و البته انتظاری از او و تیمش برای لیگ پانزدهم نبود اما در همان سال اول حضور برانکو پرسپولیس فقط به خاطر تفاضل گل، نتوانست قهرمان شود که البته بعداز این دو قهرمانی پشت سر هم نصیب سرخ پوشان شد.

حسادت به مهره‌های برانکو!

نتایج درخشان پرسپولیس بارها و بارها بازگو شده است، اما موضوعی که باعث شد مجدداً بخش کوتاهی از عملکرد برانکو در پرسپولیس را بیان کنیم این بود که اکنون به سلیقه و انتخاب‌های برانکو در پرسپولیس حسادت می شود.

در روزهایی که پرسپولیس محروم از جذب بازیکن بود، برانکو با همان مهره هایی که داشت توانست به خواسته های خودش و هواداران به خوبی جواب بدهد، اما این تنها کار برانکو نبود، این مربی در کمال تیزهوشی و با فراست کامل توانست مهره های برتر فوتبال کشورمان را برای پرسپولیس ذخیره کند. مهره های مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، نادری و... که حالا عده ای تازه متوجه شدند که این بازیکنان چقدر مهره های باارزشی هستند که برای پرسپولیس جذب شدند.

واقعیت این است که دیگر کار از کار گذشته و برانکو تیم دلخواه خود را بسته است و پرسپولیس نیازی به بازیکن دیگری ندارد، اما این پایان حاشیه سازی ها نیست.

در طول روزهای اخیر بارها و بارها در باره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس صحبت هایی گفته و شنیده شده است که به جرات می توان گفت که همه آنها شایعه ای بیش نبوده و تنها ساخته و پرداخته ذهن کسانی است که تازه متوجه شدند برانکو چه مهره های با ارزشی را جذب و یا حفظ کرده است.

کار به همین جا یعنی جدا شدن هر روزه برخی بازیکنان مثل علی رضا بیرانوند نیز ختم نمی شود. به طور حتم یکی از مهره های باارزشی که برانکو خیلی زود اقدام به جذب این بازیکن کرد، مهدی ترابی است، بازیکنی که در بازیهای اخیر تیم ملی هم به خوبی شایستگی هایش را نشان داد.

حالا چند روزی است که روی این بازیکن تمرکز شده است و هر روز شاهد صحبت های ضدو نقیض در باره او هستیم. یک روز خبر از احتمال جدایی او می دهند، روز دیگر خبر از این می دهند که سطح ترابی بالاتر از پرسپولیس است و حرفهای مختلف دیگری که به نظر می رسد خیلی‌ها تازه فهمیده اند که برانکو در جذب بازیکن برای تیمش چقدر حرفه ای و ارزشمند عمل کرده است و حالا جز حسادت و حاشیه سازی، کاری از دست کسی بر نمی آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسادت به مهره‌های برانکو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..