تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

۸۲۱۹۳۸

۵۰۴ بازدید

ایران ورزشی: علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال چهارشنبه هفته پیش مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم داشت که پاراگراف آخرآن چندان جدی گرفته نشد.

خطیر درآن مصاحبه به تصمیم عجیب مدیران فصل پیش اشاره کرده بود. خطایی بزرگ از سوی مدیران سابق باشگاه که دراقدامی بحث برانگیز بودجه ای که متعلق به فصل هجدهم بوده را صرف هزینه های فصل هفدهم کرده اند. بدون شک اگرتیم ملی درگیررقابت های جام ملت های آسیا نبود واز آن سو وقت رسانه ها با پرداختن به جنگ های لفظی کی‌روش پرنمی‌شد، موضوع پیش خور شدن بودجه این فصل جدی ترگرفته می‌شد.

خطیرگفته بود:« با اینکه از زمانی که ما در این باشگاه مشغول به کار شدیم به ادعای اسپانسر بیش از 30 میلیارد از پول اسپانسر از قبل توسط مدیران قبلی هزینه شده، ولی در تلاش هستیم با مذاکره با اسپانسر باشگاه، مشکلات مالی پیش‌رو را به زودی حل کنیم. هواداران اصلا نگران نباشند و منتظر خبرهای خیلی خوش زود در فصل نقل و انتقالات باشند. از همین جا اعلام می‌کنم منتظر خبرهاى خوش باشید و قطعاً روزهاى خوبى در انتظار ما خواهد بود.»

استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

دراین مان حتی مدیرانی که فصل پیش درراس امورباشگاه بودند نیز به چالش پاسخگویی درباره چرایی خرج بودجه این فصل درفصل پیش دعوت نشدند. مدیرانی که سیاست سکوت و دورباش را پیش گرفته اند وهیچ توضیحی درباره اقدام های خود نمی‌دهند وازفضای پرتنشی که برای تیم ملی به وجود آمده و اعتصاب های گاه و بیگاه بازیکنان نهایت بهره را برده اند.

این رویه درحالی برفضای باشگاه استقلال سایه افکنده که مدیران سال های دورباشگاه بارها به واسطه بدهی های مالی بسیارناچیزتر مورد نقد قرارگرفتند و رسانه ها درزمانی طولانی به آن پرداختند.

حتی برنامه های رادیویی و تلوزیونی بسیاری دراین خصوص برگزارشد تا ریشه مشکلات مالی و دلایل بدهی های برجا مانده روشن شود اما دراین برهه نه ذهن پرسشگری درباره تصمیم های مدیریت سابق باشگاه استقلال وجود ندارد و نه انگارآن ها ازسوی رسانه ها جذابیت به نقد کشیده شدن دارند.

شاید اگرسیدرضا افتخاری و پندارتوفیقی که مسببان اصلی این ماجرا محسوب می‌شوند چهره های جذابی برای رسانه ها بودند به این چالش دعوت می‌شدند اما چهره های نه چندان جذاب آن ها باعث شده به سادگی ازکنارخطاهای بزرگ مالی شان نیزبگذرند.

موضوع پیش خورشدن 30میلیاردتومان از بودجه فصل جاری استقلال اما باید با جدیت تمام پیگیری می‌شد. 30میلیارد عدد کوچکی نیست که به اصطلاح بتوان زیرسیبیلی ازآن گذشت و ماجرا را به حال خود رها کرد. 30میلیارداکنون دست سران باشگاه استقلال را برای پرداخت بدهی 4ماهه بازیکنان بازمی‌گذاشت آن ها را آسوده خیال به سمت جذب یکی، دوبازیکن خارجی نیز سوق می‌داد اما دریغ ازیک ریال!

اهمیت ماجرا اما وقتی ملموس ترجلوه می‌کند که می‌بینیم به دلیل مشکلات مالی تمرینات استقلال 10روز دیرترازهمه تیم ها آغاز می‌شود و اردوی برون مرزی این باشگاه به کشورقطر نیز لغو و این تیم ناچار به حضوردرترکیه می‌شود.

با وجود برگزاری اردو نیزاما آتش نارضایتی ها درباشگاه استقلال فروکش نمی‌کند و می‌بینیم که بازیکنان دراقدامی مشترک به سیاست گذاری ها ایراد می‌گیرند وحتی با انتشارپیامی تصمیم گیران را «دروغگو» خطاب می‌دهند.

تردیدی نیست اگرآن 30میلیاردتومان به اصطلاح پیش خورنمی‌شد و به پای بازیکنان فصل پیش ریخته نمی‌شد امروز حس نارضایتی ازسیاست های مالی باشگاه استقلال به حداقل می‌رسید وشاید به طورکلی ازبین می‌رفت اما بی توجهی مدیران فصل پیش استقلال اکنون مصائبی را به وجود آورده که عملا مدیران وقت نیز برنامه ای برای برون رفت ازآن ندارند و اسپانسراین باشگاه نیز هرگزخود را ملزم به پاسخگویی درباره تصمیمی که فصل پیش گرفت، نمی‌داند.

استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!

همین اسپانسرباشگاه استقلال نیزباید همچون مدیران فصل پیش به چالش پاسخگویی درباره دلیل پرداخت بودجه این فصل درفصل پیش فراخوانده می‌شد اما ازکناراین ماجرا نیز به سادگی عبورشده تا استقلال به لحاظ مالی سخت ترین دوران کاری خود را تجربه کند و کاسه چه کنم، چه کنم دردست بگیرد.

بدون شک دراین ماجرا امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال کمترین سهم را دارد. مدیری که درراس امورباشگاه استقلال گمارده شده تا به نوعی فقط اوضاع را مدیریت کند اما به او هرگزگفته نشد که مدیران فصل قبل با تصمیم های غلط خود چه مشکلاتی را باعث شده اند.

اینکه فتحی و همکارانش درجریان ماجرا قرارنداشته اند کاملادراظهارات علی خطیرنمایان است و آن ها نیز اززبان اسپانسرباشگاه فهمیده اند که بودجه فصل قبل پیش خورشده وگرنه شاید فتحی نیزبا علم به این وضعیت حاضربه حضوردرراس مدیریت باشگاه استقلال و تحمل این همه حواشی نمی‌شد.

دراین میان فتحی وهمکارانش زیرفشارهواداران به دنبال جذب بازیکن هم هستند تا شاید استقلال ازلحاظ فنی شرایط مطلوب تری را تجربه کند اما وقتی بودجه ای درباشگاه استقلال وجود ندارد و حقوق بازیکنان نیز ماه ها عقب افتاده بدون شک او و همکارانش هم نمی‌توانند بازیکنی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند.

وضعیت امروزاستقلال ما را به یاد تیم هایی می‌اندازد که با امتیازمنفی وارد چرخه مسابقات می‌شوند. امیرحسین فتحی و همکارانش هم با همین شرایط مالی به مدیریت باشگاه استقلال فراخوانده شده اند. با منفی 30میلیاردتومان! آیا دراین شرایط می‌شود کاری از پیش برد یا مدیریت کنونی باشگاه استقلال نیز ناچار است همان رویه ای را دنبال کند که مدیران فصل پیش کردند؟ البته اگر پولی باشد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال با منفی ۳۰ میلیارد در لیگ هجدهم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..