تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای ورود مواد مخدر به زندان یزد چیست؟

محمدرضا حبیبی افزود: پرونده این اتفاق مربوط به بیش از یکسال قبل است و تحقیقات این پرونده این مقدار زمان برده است.
وی ادامه داد: در انتشار خبر رسانه های معاند با تحریف سعی کردند به مخاطبان اینگونه القا کنند که کارکنان زندان در این اقدام نقش داشته اند.
این مسئول خاطر نشان کرد: درحالی که در متن خبر و در اوراق محتویات پرونده حاکی است که افرادی خارج از زندان با همدستی بعضی از خانواده های متهمان بازداشتی اقدام به این عمل مجرمانه کردند و هیچ یک از کارکنان زندان در این اقدام دخیل نبوده اند.
حبیبی تصریح کرد: با اینکه تشکیل پرونده و پیگیری اولیه آن با اعلام مسئولان زندان بوده که بیانگر نظارت دقیق و صحت عمل مدیران زندان است.
وی خاطرنشان کرد: در متن خبر اصلی منتشر شده قبل نیز بر همکاری و تلاش سازنده مجموعه زندان تاکید شده که انتشار ناقص آن از سوی برخی از رسانه ها، حاشیه هایی را در پی داشته است.
مدتی قبل رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد گفت: یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر با 11 میلیارد ریال گردش مالی در زندان مرکزی یزد شناسایی و منهدم شد.
غلامعلی دهشیری اظهار داشت: بر حسب اعلام دادستان مرکز استان مبنی بر بررسی خبر توزیع مواد مخدر در زندان توسط برخی از محکومان و متهمان زندانی، موضوع در دستور کار و بررسی قرار گرفت و با رصد دقیق اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی، تحقیقات گسترده ای در این خصوص آغاز شد.
وی افزود: این باند حرفه ای با روش های مختلف ابتدا وجهی را از زندانی و یا خانوده او دریافت می کردند و در مرحله بعد اندک مواد مخدری که به روش و شگردهای خاص وارد زندان کرده بودند را در داخل زندان به افراد متقاضی تحویل می دادند.
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد به افراد متعدد دخیل در این پرونده اشاره کرد و گفت: گردش مالی بالا بین چندین کارت بانکی به نام افراد مختلف انجام شده که وجه مواد مخدر را زندانی و یا خانواده به شماره کارت های معرفی شده واریز می کردند و در فرایند تعریف شده پس از تأیید واریز وجه، مواد مخدر در زندان تحویل می شده است.
دهشیری از دستگیری چهار زن و 12 مرد در این پرونده خبر داد و افزود: با ردیابی مالی حساب های بانکی، تمامی افراد و مرتبطین شناسایی شده و به دادسرا احضار شدند.
وی همکاری مجموعه اداره کل زندان در این پرونده را بسیار خوب و شایسته تقدیر ارزیابی کرد و یادآور شد: پرونده ورود مواد مخدر به زندان، یکی از پرونده های بسیار سخت و حساس در مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری بوده که حدود یک سال ردگیری و شناسایی و دستگیری همه متهمین پرونده طول کشید تا همه ارتباطات و زوایای تاریک پرونده روشن و همه مجرمین همراه با ادله جرم شناسایی شوند.
این مسئول گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات اداره کل زندان های استان یزد همپا و همسو با مجموعه دادگستری در کشف و انهدام این باند حرفه ای تلاش کرد تا همه مهره های این پرونده شناسایی و دستگیر شوند.
 

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای ورود مواد مخدر به زندان یزد چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..