تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس زنان با آرایش | آرایش زنان در کشورهای مختلف چطور است؟

زنان در کشورهای مختلف سبک آرایش خاص خود را دارند، مثلا زنان هندی آرایش غلیظی دارند و زنان اهل انگلیس برای زیبا شدن بسیار کم آرایش می کنند و زنان عرب هم آرایش بسیار غلیظی دارند.

آرایش زنان کشورهای مختلف چطور است؟

خانم ها در تمام کشورهای دنیا دوست دارند زیبا باشند و آرایش می کنند ولی سبک آرایش زنان با هم فرق دارد مصلا زنان در بعضی از کشورها آرایش غلیظ را دوست دارند و بعضی ها هم آرایش ملایم را می پسندند. در این مطلب سبک ارایش زنان در کشورهای مختلف را مشاهده می کنید.

آرایش زنان هندی

همانطور که در فیلم های هندی دیده اید زنان هندی آرایش غلیظ را می پسندند و از انواع لوازم آرایش به مقدار زیاد هم استفاده می کنند. کرم پودر سنگین، خط چشم کشیده، رژلب های پر رنگ جزو لوازم آرایش های آنها است.

عکس زنان با آرایش

آرایش زنان عربی

خانم های عرب طبق مد روز آرایش می کنندف ابروهای پهن و میکاپ لایت برای آنها خیلی جذاب است. اصلی ترین لوازم آرایش آنها ریمل است و باعث می شود که چشمانی بسیار زیبا داشته باشند.

آرایش زنان ژاپنی

ژاپنی ها آرایش براق را می پسندند و برای همین از هایلایتر و رژلب براق بیشتر استفاده می کنند. آرایش چشم آنها خیلی ساده است و به پوست برنزه اصلا علاقه ندارند.

v

آرایش زنان آمریکایی

خانم های آمریکایی به داشتن مژه پرپشت و بلند اهمیت دارند و سعی می کنند با مژه مصنوعی یا ریمل مژه هایی زیبا داشته باشند، آنها بیشتر رژ لب قرمز استفاده می کنند و خط چشم پهن می کشند.

عکس زنان با آرایش

آرایش زنان انگلستان

پر مصرف ترین آرایش در انگلیس کرم پودر و هایلایتر می باشد زیرا خانم های انگاستان آرایش طبیعی و ملایم را می پسندند و داشتن پوست صاف و زیبا برای آنها بسیار با اهمیت است.

 راه پولدار شدن در 1 هفته!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس زنان با آرایش | آرایش زنان در کشورهای مختلف چطور است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..