تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی ۲ واحد تولیدی در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه این مراسم با بیان اینکه طرح آسمان در ۱۷ استان آغاز و در ۷۷ شهرستان آغاز شده، گفت: امروز این طرح به ۱۲۲ شهرستان رسیده و در بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ روستا و در مناطق محروم با وسعت و همتی بالا آغاز شده است.
سید مصطفی سیدهاشمی افزود: امروز طرح آسمان را در شهر بومهن به‌عنوان نخستین طرح
افتتاح کردیم که سر آغاز دیگر طرحها خواهد بود.
سیدهاشمی در کارگاه خیاطی که احیا شده بود گفت: در این کارگاه ۱۵ نفر خواهر مشغول به کار شدند که هزینه تولید اشتغال برای هر نفر ۱۵ میلیون تومان است که این کار را ارزشمند می‌کند.
سیدهاشمی ادامه داد: امیدوارم با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت، کارآفرین این کارگاه که خواهر شهید هستند را حمایت کرده و بتوانیم به توسعه این کارگاه کمک کنیم و سال آینده شاهد رشد بیش از ۳ تا ۴ برابری نیروی انسانی حال حاضر این کارگاه باشیم.
وی افزود: ما در تأمین مواد اولیه ازجمله نخ و پارچه به این کارگاه‌ها و در مرحله بعدی به ارائه و عرضه تولیدات این کارگاه به بازار مصرف و متصل کردن آن‌ها به بازار کمک می‌کنیم تا در این طرح از حمایت از ابتدا تا انتها را بنیاد برکت تحت عنوان طرح آسمان در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرایی می‌کند.
وی بیان داشت: این طرح در مناطق محروم آغاز شده و بنابر تقاضای کارآفرینان و میزان سرمایه آورده آنان که در این طرح‌ها ارائه می‌دهند انتخاب شده و کار پیش می‌رود.
جعفری مدیرعامل بنیاد برکت هم در حاشیه احیا کارخانه چوبی که تعطیل شده و امروز موجب اشتغال 25 نفر شده بود گفت: این کارگاه نیز با حمایت بنیاد راه اندازی شد و بنیاد برکت ایجاد 13 هزار شغل را در کشور هدف گذاری کرده است که این مهم تا پایان سال محقق خواهد شد.
                                                           
                                                                                       دانلود
­



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی ۲ واحد تولیدی در پردیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..