تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی بیشترین پیست موتور سواری در کشور دارد

خراسان رضوی بیشترین پیست موتور سواری در کشور دارد.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی صحرایی مسئول مسابقات موتورسواری کراس خراسان رضوی در پایان چهارمین دوره مسابقات موتور کراس در بردسکن گفت: دراین دوره از مسابقات ۳۲ ورزشکار از ۸ شهرستان مشهد، نیشابور، کاشمر، مه ولات، بردسکن، جوین، جغتای و گناباد در ۴ رشته شرکت کردند.


وی افزود: شرکت کنندگان پس از یک رقابت جذاب و نفس گیر توانستند در کلاس ۸۵ سی سی دانیال صادقی از نیشابور، در کلاس ۲۵۰ سی سی علی برزوزاده از مشهد، در کلاس ۴۵۰ سی سی پوریا نجوی و علی برزو زاده در سوپر کراس مقام‌های اول را از آن خود کنند.


صحرایی عنوان کرد: محسن خدیور از شهرستان بردسکن نیز توانست در کلاس ۴۵۰ سی سی مقام دوم و در سوپر کراس مقام سوم را کسب کند.


مسئول مسابقات موتورسواری کراس خراسان رضوی با تشکر از میزبانی بسیار خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن، اداره ورزش و جوانان و دیگر دستاندرکاران برگزاری این مسابقات افزود: نفرات اول تا سوم هر کلاس در این دوره به مسابقات کشوری که فروردین ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.


درپایان این مسابقات با حضور شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح، کاپ و جوایز نقدی اهداء شد.

انتهای پیام//ح. ص.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی بیشترین پیست موتور سواری در کشور دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..