تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش آذوقه‌های یک واحد گاوداری را بلعید

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی صادقی رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن گفت: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بردسکن مبنی بر آتش سوزی آذوقه‌های یک واحد گاوداری در حاشیه جاده بردسکن به شهرآباد بلافاصله ماموران ایستگاه شماره یک و دو این اداره به محل اعزام شدند.


وی افزود: با توجه به شرایط جوی هوا و وزش باد این حریق در کمتر از نیم ساعت با تلاش ماموران آتش مهار و نسبت به اطفاء آن اقدام شد.


صادقی علت بروز این حادثه را بی احتیاطی درایجاد آتش برای مصرف خانگی اعلام کرد و گفت: براثر وزش باد شدید و انتقال حرارت باعث آتش سوزی آذوقه‌ها شد همچنین خسارت وارده ناشی در این آتش سوزی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای خبر//ح. ص.


آتش گرفتن یک واحد گاوداری در بردسکن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش آذوقه‌های یک واحد گاوداری را بلعید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..