تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک تخصصی ۱۴۰۰ هکتاری صنایع در مشهد راه‌اندازی می‌شود

شهرک تخصصی ۱۴۰۰ هکتاری صنایع در مشهد راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی‌زاده‌ مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ظهر امروز در سی‌ و دومین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر 48 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در خراسان رضوی داریم که از این تعداد 40 ناحیه و شهرک آن فعال بوده و 8 مورد دیگر هم در دست اقدام است.


وی افزود: مهمترین چالش ما در شرکت شهرک‌ها، فقدان عرصه سرمایه‌گذاری در شهر مشهد است و در جهت ارائه خدمت بهتر و هدفمندتر پیگیر ساخت شهرک تخصصی 1400 هکتاری مشهد هستیم؛ گرچه که هم‌ اکنون شهرک‌های تخصصی در شهرهای کلات، بینالود و دیگر شهرهای استان به‌ خوبی فعال هستند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه فشارهای مالیاتی مشکلات زیادی برای فعالان این شهرک‌ها در سطح استان ایجاد کرده، گفت: در این زمینه اختصاص 30 درصد از عوارض مالیات بر ارزش افزوده را پیگیر هستیم تا حق و حقوق فعالان شهرک‌های صنعتی در پرداخت مالیات تضییع نشود و پرداخت‌ها ناعادلانه نباشد.


مهدی‌زاده‌مقدم تصریح کرد: برای پیچیدن یک نسخه درست در حوزه‌ صنعت نیازمند ایجاد واحدهای مشاوره‌ای در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هستیم و این واحدها به‌زودی در شهرک‌های صنعتی استان فعال خواهد شد، این واحدها که برای نخستین بار در کشور در خراسان رضوی دایر می‌شود بی‌شک اثرپذیری درستی در مدیریت هزینه‌کردها و سرمایه‌گذاری درست، با برنامه و هدفمند خواهد داشت.


وی با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرار گرفته تاکید کرد: بالغ بر 10 شهرک صنعتی استان در طرح توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرار گرفته‌اند که یکی از این موارد شهرک صنعتی چرمشهر بوده است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 43 درصد سرمایه‌گذاری و 40 درصد اشتغال خراسان رضوی در شهرک‌های صنعتی استان بوده و به ازای هر لیتر آب 83 نفر، به ازای هر مگاوات برق 116 نفر و به ازای هر هکتار زمین 96 نفر مشغول به کار شدند؛ همچنین برنامه ویژه‌ای هم در بحث تقویت شهرک‌های حوزه‌های دانش‌بنیان خواهیم داشت.

انتهای پیام//ف.ش

ضرورت ایجاد واحد  مشاوره‌  در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک تخصصی ۱۴۰۰ هکتاری صنایع در مشهد راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..