تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان ۱۰۰ نفر باکمک راهداران گلستانی

اسکان ۱۰۰ نفر باکمک راهداران گلستانیبیکی معاون اداره کل راهداری استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: با توجه به سامانه بارشی در استان و ادامه آن تا فردا ۲۴ گروه راهداری در محور‌های مختلف استان مستقر هستند که بر اساس آخرین گزارش ارائه شده از صبح دیروز تا کنون به ۲۱۰ خودرو امداد رسانی شده است.

بیکی افزود:همچنین حدود ۱۰۰ به در راه مانده در محور‌های کوهستانی افرا تخته، دهنه محمد آباد و علی آباد، توسکستان و خوش ییلاق و درازنو اسکان داده شد.

وی گفت: اکنون تمام محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد روان است.

وی درپایان افزود:به دلیل کاهش دما جاده‌های محور‌های کوهستانی دچار یخ زدگی و لغزندگی خواهند شد و رانندگان از سرعت غیر مجاز، تغییر جهت مسیر به طور ناگهانی جدا خود داری کنند.

انتهای پیام /گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان ۱۰۰ نفر باکمک راهداران گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..