تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث خانه امید سالمندان تا ۱۸ ماه دیگر

احداث خانه امید سالمندان تا ۱۸ ماه دیگربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جمشید تقی زاده در جریان آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه امید سالمندان در سنندج اظهار داشت: ۹۵.۵ درصد از بازنشستگان کشور زیر ۳۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنند و ضروری است افزایش حقوق آن‌ها به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود:۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۸ لازم است و انتظار می‌رود این اعتبار در بودجه سال آینده از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اضافه کرد تسهیلات قابل اعطا برای بازنشستگان از طریق صندوق به ۴۰۰ هزار فقره تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای هر بازنشسته در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار میلیارد ریال برای بیمه تکمیلی درمانی بازنشستگان افزایش یافته است، گفت: قرارداد ویژه برای بیمه تکمیلی بازنشستگان بسته شده و تا ۷۲ ساعت مطالبات پرداخت می‌شود البته بیمارستان‌های تحت پوشش را نیز افزایش داده ایم.

تقی زاده تاکید کرد: هر استخدامی که در شرکت‌های صندوق صورت گیرد اولویت استخدام با فرزندان بازنشستگان است که در این راستا و در سه ماهه گذشته ۲۹ نفر از این فرزندان استخدام شده اند.

انتهای پیام/ز

احداث خانه امید سالمندان در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث خانه امید سالمندان تا ۱۸ ماه دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..