تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجازه تدریس به اساتید ضد اسلام در دانشگاه ها داده نشود/کتب دانشگاهی نباید با مفاهیم اسلام مخالفتی داشته باشد

آیت الله سبحانی در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

اجازه تدریس به اساتید ضد اسلام در دانشگاه ها داده نشود/کتب دانشگاهی نباید با مفاهیم اسلام مخالفتی داشته باشدآیت الله سبحانی گفت:اجازه تدریس به اساتید دانشگاهی که با مفاهیم اسلام مخالف هستند،داده نشود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله‌ سبحانی از مراجع عظام تقلید عصر  شنبه در دیدار حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی   با انتقاد شدید از فعالیت اساتید دانشگاهی که با مفاهیم اسلام مخالف هستند، بیان کرد: اجازه تدریس به اساتید دانشگاهی که نسبت با اسلام زاویه دارند داده نشود.

وی با تاکید بر اینکه کتب دانشگاهی نباید با مفاهیم اسلام مخالفتی داشته باشد، تصریح کرد: نوشته‌هایی از منابع دانشگاهی برای ما آورده می‌شود که در این کتاب‌ها مبانی اسلام مورد تشکیک قرار گرفته که شورای انقلاب فرهنگی وظیفه دارد بر محتوای کتب اشراف کامل داشته باشد.

آیت الله سبحانی گفت: برخی افراد می گویند اسلامی کردن مفاهیم کتب دانشگاهی معنایی ندارد که متاسفانه این افراد در شورای انقلاب فرهنگی عضویت دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های دینی در دانشگاه‌ها عنوان کرد:برخی از خانواده‌ها گلایه می‌کنند که فرزندان خود  را متدین به دانشگاه می‌فرستند اما در زمان خروج آن‌ها از دانشگاه پایبندی دینی آن‌ها کاهش می‌یابد.

وی با توجه به اهمیت فعالیت فرهنگی در کشور افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در زمینه ترویج معارف دینی در دانشگاه‌ها نقش مهمی ایفا کند.

آیت الله سبحانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و عنوان کرد: سعودی‌ها یک شبکه فارسی زبان در لندن تأسیس کرده‌اند که به مفهوم ولایت حمله می‌کند.

وی با بیان این که تربیت دانشجو و دکتر باید به مقدار نیاز جامعه باشد، افزود: اگر بیش از حد نیاز صورت گیرد مشکلات جدی پیش می‌آید و دانشگاه‌ها باید از میان افراد عصاره آن‌ها را انتخاب کنند.

این مرجع تقلید گفت: مسئله ای که وجود دارد این است که ازدیاد دانشگاه و فارغ‌التحصیل دانشگاهی نیاز کشور است یا اینکه باید کمتر از این مقدار وجود داشته باشد و این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ش

دیدار  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله سبحانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجازه تدریس به اساتید ضد اسلام در دانشگاه ها داده نشود/کتب دانشگاهی نباید با مفاهیم اسلام مخالفتی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..