تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری۱۸۰ خرده فروش مواد مخدر در قم/کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم مطرح شد؛

دستگیری۱۸۰ خرده فروش مواد مخدر در قم/کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نوربخش،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم روز شنبه در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم که  در سالن جلسه‌های فرمانداری اظهار کرد: در یک ماه گذشته با اجرای 12 طرح تخصصی موسوم به قدر به منظور پاکسازی معابر و بوستان های بخش های پنج گانه استان از معتادان متجاهر، 180 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

در طرح یاد شده که به صورت منطقه‌ای به اجرا درآمده یک هزار و ۱۰۰ معتاد، ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین،۰۰  ۵قبضه شمشیر و قمه و همچنین ۲ قبضه سلاح گرم کشف شده است.

انتهای پیام/ش

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری۱۸۰ خرده فروش مواد مخدر در قم/کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..