تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزدهمین نمایشگاه کتاب در قزوین برگزار می‌شود/ آغاز فروش بلیت فیلم‌فجر

ساعت: 17:53 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 شناسه خبر: 1450567

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: نمایشگاه کتاب با حضور بیش از 200ناشر در قزوین برپا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار پرهیزکاری در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان قزوین، اظهار کرد: این نمایشگاه از هشتم تا سیزدهم بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه با حضور ناشران کشوری برگزار می‌شود، افزود: اکنون ۴۱۶ناشر ثبت نام کردند اما فعلا مشخص نشده است که از این میزان چه تعداد در قزوین غرفه بگیرند.

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: بدون شک بیش از ۲۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب استان قزوین شرکت می‌کنند؛ و این سیزدهمین نمایشگاه کتاب در استان است.

این مسئول با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، ابراز بیان کرد: این نمایشگاه زمینه را برای تهیه کتاب با یارانه و همراه با تخفیف را برای مردم فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: مردم می‌توانند دسترسی راحت‌تری به مجموع کتاب‌ها داشته باشند و بتوانند از جدیدترین کتاب‌‌هایی که در کشور منتشر شده بهره‌مند شوند.

فیلم فجر در سینما مهتاب قزوین اکران می‌شود

پرهیزکاری با اشاره به تخفیف ۳۰درصدی نمایشگاه کتاب، افزود: ۲۰درصد بن از طریق بن الکترونیک در اختیار مردم قرار می‌گیرد و ۱۰درصد هم ناشران تخفیف می‌دهند.

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد قزوین گفت: طبق تفاهمنامه‌ای که منعقد شده امسال هم فیلم‌های فجر در سینما مهتاب قزوین از دوازدهم تا ۲۲بهمن اکران خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تهیه بلیت‌های سینما از سوم تا هشتم بهمن ماه در سایت امکان پذیر است و همچنین علاقه مندان می‌توانند در زمان اکران فیلم‌ها در محل گیشه بلیت‌ها را تهیه کنند.

وی عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها فیلم‌های فجر در سه بخش خواهد بود و بهای هر بلیت ۱۰هزار تومان است که در صورت خرید پک جشنواره برای هر فیلم ۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزدهمین نمایشگاه کتاب در قزوین برگزار می‌شود/ آغاز فروش بلیت فیلم‌فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..