تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ولورهمپتون مقابل لسترسیتی در دیداری پرگل

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم ولورهمپتون میزبان لسترسیتی بود که در دیداری پرگل با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

در این بازی گرگ‌ها با گل‌های دیگو جوتا در دقیقه ۴ و رایان بنت در دقیقه ۱۲ پیش افتادند، اما گل دقیقه ۴۷ دمارای گری و گل به خودی دقیقه ۴۷ کانر کودی کار را برای لستر (روباه‌ها) به تساوی کشاند. جوتا در دقیقه ۶۴ دومین گل خود را زد تا ولورهمپتون را دوباره پیش بیندازد، اما این بار هم وس مورگان با گلی که در دقیقه ۸۷ زد برای دومین بار کار را به تساوی کشاند. در دقایق تلف شده نیمه دوم، اما جوتا هت‌تریک خود را کامل کرد تا سه امتیاز بازی به ولورهمپتون برسد.

با این نتیجه ولورهمپتون ۳۲ امتیازی شد و جای لستر را در رتبه هشتم جدول گرفت. لستر نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه نهم جای گرفت.

بیشتر بخوانید:

ستاره سابق لیورپول راهی فولام شد

دوری ۲ ماهه ستاره تاتنهام از میادین

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ انگلیس

دخیا برترین بازیکن هفته لیگ جزیره شد

انتهای پیام/

پیروزی ولورهمپتون مقابل لسترسیتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ولورهمپتون مقابل لسترسیتی در دیداری پرگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..