تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان استقلال: اردوی قطر را خودشان لغو کردند

خبر ورزشی: پس از برگزاری دیدار دوستانه مقابل حریف رومانیایی، استقلالی‌ها صبح دیروز ریکاوری کردند.

وینفرد شفر تمرین نوبت عصر استقلال را تعطیل کرد تا آبی‌پوشان فوتبالزده نشوند و چند ساعتی را به استراحت بپردازند البته تمرینات پرفشار اردو دوباره آغاز می‌شود.

ریکاوری در سه قسمت

آبی‌پوشان دیروز در سه قسمت جداگانه ریکاوری کردند و امکانات موجود در سالن بدنسازی کمپ امیراسپورت مورد استفاده آن‌ها قرار گرفت. پس از آن ناهار صرف شد و نفرات از تمرین عصر جمعه معاف شدند.

حرکت به سوی آلانیا

اگر چه تمرین صبح تعطیل بود، ولی بازیکنان باز هم کنار همدیگر بودند و تفریح نیز به صورت دسته‌جمعی بود. استقلالی‌ها بعد از ظهر جمعه با اتوبوس از آنتالیا به سوی آلانیا حرکت کردند و حدوداً ۷۰ دقیقه بعد در مرکز این شهر پیاده شدند تا تفریح عصرگاهی خود را آغاز کنند. البته آن‌ها دیشب دوباره به سوی آنتالیا بازگشتند تا کار را دنبال کنند.

گردش در آلانیوم سنتر

استقلالی‌ها به رغم اینکه از بی‌پولی می‌نالیدند، عصر دیروز در مرکز خرید آلانیوم سنتر دیده شدند. پاساژی که یکی از گرانقیمت‌ترین مراکز خرید در شهر آلانیا بوده و اغلب برند‌های بزرگ صنعت پوشاک دنیا در آنجا نمایندگی دارند.

شام در رستوران مالیبو

کل کاروان استقلال شب گذشته مهمان رستوران مالیبو بودند. رستورانی ایرانی که مدیریت آن بر عهده عباس افشین‌راد یکی از ورزشی‌نویسان قدیمی ایرانی است و امکانات بسیار خوبی را برای شفر و شاگردانش تدارک دیده بود.

بازیکنان استقلال: اردوی قطر را خود آقایان لغو کردند

فتحی به خاطر بازیکنان نرفته

تا صبح دیروز خبری از حضور امیرحسین فتحی در اردوی ترکیه نشده بود. سرپرست باشگاه استقلال که تابستان امسال بلافاصله پس از دریافت حکمش، راهی استانبول شده بود، حالا ترجیح می‌دهد در آنتالیا آفتابی نشود. در اردو اینگونه شایعه است که فتحی به خاطر عدم پرداخت طلب بازیکنان و مواجه نشدن با آن‌ها مسافر ترکیه نشده است.

قلعه‌نویی همسایه استقلالی‌ها

همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، کاروان سپاهان هم به آنتالیا رسید و در یکی از هتل‌های اطراف هتل محل اقامت استقلال اسکان پیدا کرد. به این ترتیب امیر قلعه‌نویی همسایه آبی‌ها شده است. البته تا صبح امروز طرفین همدیگر را ندیده بودند، چون تمرین عصر دیروز استقلال تعطیل بود و بازیکنان راهی آلانیا شده بودند.

پول ترابوزان به فریاد رسید

علی خطیر، یکی از معاونان باشگاه استقلال چند روزی است راهی ترکیه شده است. دیروز در هتل بحث بر سر آن بود که خطیر قسمتی از طلب استقلال بابت انتقال سیدمجید حسینی به ترابوزان‌اسپور را گرفته و با اتکا بر آن قسمتی از طلب این فصل آبی‌پوشان پرداخت خواهد شد. اتفاقی که باید ببینیم رخ می‌دهد یا نه؟

شجاعیان، بهترین

اگر چه استقلال در بازی مقابل حریف رومانیایی مغلوب شد، ولی داریوش شجاعیان تا وقتی در زمین بود، بهترین مهره تیم تلقی می‌شد. از سوی دیگر، خسرو حیدری هم که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد، نمایش خوبی ارائه کرد.

نارضایتی از تیم ملی

تیم ملی مقابل عراق مساوی کرد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد، ولی واقعیت امر این است که نمایش خوبی ارائه نکردیم و نمی‌توان حقیقت فوق را کتمان کرد. اتفاقاً بازیکنان استقلال هم صبح پنج‌شنبه سر میز صبحانه بر سر بازی تیم ملی حرف می‌زدند و جملگی تأکید داشتند تیم ملی اصلاً مقابل عراق خوب نبود.

رضایت شفر از همام طارق

یکی از بازیکنان خوب تیم ملی عراق در بازی با ایران، همام طارق بود، هافبکی که در استقلال بازی می‌کند، اما به جرأت می‌توان گفت در تیم ملی کشورش به مراتب بهتر از تیم باشگاهی خود بازی می‌کند. اتفاقاً وینفرد شفر هم از نمایش طارق خیلی راضی بود و ابراز امیدواری می‌کرد همام نیم‌فصل دوم برای استقلال نیز نمایش بهتری ارائه کند. جالب اینکه سرمربی تیم ملی عراق هم اعتقاد راسخی به طارق پیدا کرده است.

دعوای کی‌روش، سورپرایز اردو

مصاحبه کارلوس کی‌روش باعث تعجب و شگفتی بازیکنان استقلال شده بود. استقلالی‌ها از اینکه سرمربی تیم ملی با دستان خود فضای اردو را برهم زده، متعجب و ناراحت بودند. پنج‌شنبه سر میز ناهار چند بازیکن استقلال با اشاره به حرف‌های کی‌روش می‌گفتند: وقتی خودش جو تیم ملی را برهم می‌زند، دیگر از رقبا چه انتظاری داریم؟

عمان را می‌بریم

به رغم حرف‌های تند کارلوس کی‌روش، آبی‌پوشان معتقدند تیم ملی برای عبور از سد عمان مشکلی نداشته و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد. استقلالی‌ها تأکید دارند عمان فرداشب با اختلاف یک یا ۲ گل مغلوب ایران شده و از گردونه پیکار‌های جام ملت‌های آسیا حذف می‌شود.

جالب اینکه آن‌ها به شوخی می‌گفتند: اگر عمان را حذف کنیم و بعداً استقلال در مسقط میزبان الهلال شود، قطعاً عمانی‌ها تمام‌قد از حریف‌مان حمایت می‌کنند تا انتقام شکست تیم ملی کشورشان را از ما بگیرند! به احتمال زیاد استقلال در مسقط میزبان الهلال می‌شود، جدالی که ۱۹ فروردین برگزار خواهد شد.

هیاهو برای شکست عربستان

به جرأت می‌توان گفت عربستان منفورترین تیم در میان کاروان استقلال محسوب می‌شود. پنج‌شنبه شب وقتی قطر با اختلاف ۲ گل از سد سعودی‌ها گذشت، استقلالی‌ها حسابی خوشحال بودند و سر شام تأکید داشتند اتفاق خوب بعدی، حذف عربستان از جام ملت‌هاست. عربستانی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف ژاپن بروند.

هر کاری می‌کنیم، می‌گویند بی‌تعصب

بازیکنان از جو ایجاد شده توسط برخی از نزدیکان باشگاه پس از انتشار نامه اعتراض خود در فضای مجازی به شدت ناراحت هستند. دیروز چند نفر از آن‌ها با اشاره به این مسئله می‌گفتند: «هر کاری می‌کنیم، یک عده به ما می‌گویند بی‌تعصب. انگار تعصب یعنی اینکه هم دنبال توپ بدویم و هم طلب‌های معوقه خود را دنبال نکنیم. اگر ما به خاطر گرفتن حق‌مان در فضای مجازی به صورت تصادفی! و بدون اینکه کسی خط بدهد! می‌شویم بی‌تعصب، بنابراین عوامل باشگاه هم وقتی به تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند، باید بی‌تعصب خطاب شوند، ولی در فضای مجازی هیچ اتفاقی برای‌شان رخ نمی‌دهد.

اردو را خودتان لغو کردید

واکنش بازیکنان استقلال به ادعای لغو شدن اردوی تدارکاتی قطر و جایگزینی ترکیه توسط خود آن‌ها هم جالب توجه بود. شاگردان شفر پنج‌شنبه در این رابطه می‌گفتند: «اردوی قطر را خودتان لغو کردید. خودشان تصمیم گرفتند اردو به ترکیه برود. ما چه‌کاره بودیم؟ مگر ما گفتیم در این سرما بیاییم آنتالیا؟ پول بلیت سفر به ترکیه اگر بیشتر از قطر نباشد، کمتر هم نیست.

در ضمن اگر آقایان می‌خواستند، می‌توانستند به جای آنتالیا، همان پنج‌شنبه ما را به دوحه ببرند.» یکی از استقلالی‌ها هم دیروز می‌گفت: آقایان برای اردوی قطر لباس تابستانی سفارش داده بودند، ولی وقتی قرار شد به ترکیه برویم، شبانه دنبال هماهنگ کردن البسه زمستانی بودند.

ژاپن را ببریم، قهرمانیم

بحث در مورد جام ملت‌های آسیا گرم‌تر شده است. دیروز در جریان سفر استقلالی‌ها به آلانیا، بعضی از بازیکنان مدعی بودند اگر همه چیز طبق روال فوتبالی جلو برود، تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی به ژاپن خواهد خورد و اگر بتوانیم این تیم را هم شکست بدهیم، قطعاً مسیر قهرمانی جام هفدهم برایمان تا حد بسیار زیادی هموار می‌شود.

یکی معز علی را بگیرد

گلزنی‌های معز علی باعث نگرانی استقلالی‌ها شده است. آقای گل کنونی جام ملت‌های آسیا عضو تیم الدحیل قطر است؛ اولین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که ۱۴ اسفند در دوحه میزبان شاگردان شفر خواهد بود و اگر فکری برای مهار او نشود، قطعاً دردسرساز می‌شود.

شما چقدر پولدارید!

قدم زدن بازیکنان در آلانیوم سنتر به سوژه‌ای برای چند نفر از هموطنان خوش‌ذوق‌مان تبدیل شده بود. آن‌ها با دیدن استقلالی‌ها ابتدا سراغ‌شان رفته و با آن‌ها عکس یادگاری گرفتند، اما بعد از آن هم به شوخی و کنایه می‌گفتند: «به‌به، شما چقدر پولدارید که آمده‌اید در این پاساژ گرانقیمت خرید کنید.» البته استقلالی‌ها هم مدعی بودند خبری از خرید نیست و آن‌ها فقط مشغول قدم زدن هستند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان استقلال: اردوی قطر را خودشان لغو کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..