تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر روحانی درگذشت پدر شهیدان کریمی هویه را تسلیت گفت

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج اسدالله کریمی هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی هویه، از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این پدر دریادل، برای پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب، سه سرمایه گرانقدر زندگی خود را در یک روز و در یک عملیات حماسی، تقدیم استقلال و سرفرازی ایران اسلامی کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را برای آیندگان و پویندگان این مسیر نورانی، به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به ملت شهید پرور استان اصفهان به ‌ویژه مردم شریف فلاورجان و خانوادة محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر روحانی درگذشت پدر شهیدان کریمی هویه را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..