تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید محصولات روانکار

افزایش دو برابری نرخ خوراک مورد مصرف پالایشگاه‌های تولید محصولات روانکار، فعالیت این پالایشگاه‌ها را با خطر توقف مواجه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم نوشت: افزایش دو برابری نرخ خوراک مورد مصرف پالایشگاه‌های تولید محصولات روانکار (انواع روغن‌های موتوری، صنعتی، دریایی و ...) و عدم صدور مجوز‌های متناسب برای افزایش قیمت محصولات تولیدی، موجب گردیده است که عملیات تولیدی ۵ پالایشگاه بزرگ که در تهران، اصفهان و آبادان واقع هستند و همگی آن‌ها متعلق به شرکت‌های بورسی بوده و ده‌ها هزار نفر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در آن‌ها مشغول بکار هستند، از صرفه اقتصادی خارج شده و عملا توان خرید خوراک را نداشته باشند.

خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید محصولات روانکار

عدم خرید خوراک به معنای توقف فعالیت این کارخانجات و نهایتا عدم عرضه انواع محصولات روانکار به بازار و بیکاری هزاران نفر خواهد بود.

لازم به توضیح است که آزادسازی نرخ خوراک مصرفی این پالایشگاه‌ها مستلزم آزادسازی قیمت فروش محصولات نیز می‌باشد که متاسفانه مورد توجه مسئولین امر قرار نگرفته است. ضروری است هیات دولت و دستگاه‌های مربوطه، نسبت به اتخاذ تدابیر لازم جهت حل مشکل اقدام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید محصولات روانکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..