تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأسیس دو رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دکتر عبدالله خالصی دوست در گفتگو با خبرنگار ما در سمنان از اضافه شدن ۲ رشته جدید به رشته‌های مقطع کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با برخورداری از زیرساخت‌های شایسته و درخور توجه، بستر مناسبی را برای توسعه رشته‌های تحصیلی فراهم آورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تلاش برای تکمیل بستر آموزشی و ایجاد مجموعه کاملی از رشته‌های کاربردی بر اساس نیاز مخاطبان در مقاطع مختلف از کاردانی تا کارشناسی را ازجمله اهداف این دانشگاه عنوان کرد و افزود: بحمدالله این واحد دانشگاهی در طی ۳ دهه تلاش و سابقه درخشان خود در راه‌اندازی رشته‌های پرمخاطب و کاربردی موفق عمل کرده است.

خالصی دوست با اشاره به گستردگی و تنوع رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری واحد سمنان افزود: خوشبختانه با ایجاد دو رشته حقوق و مدیریت مالی که از جمله مطالبات مردم فرهنگ دوست و عالم پرور سمنان بوده است، امکان ادامه تحصیل از مقطع کارشناسی تا دکترای تخصصی برای علاقه‌مندان در این رشته‌ها و سایر رشته‌های موجود به‌خوبی فراهم‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تعداد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه را ۱۴۰ عنوان بیان کرد و افزود: با توجه به آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی نیم سال دوم ۹۸-۹۷ این دانشگاه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: www.azmoon.org برای ثبت‌نام و تکمیل پرسشنامه‌های مربوط اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با دارا بودن رشته‌های کاربردی در مجموعه‌های مختلف نظیر حقوق، روانشناسی، مدیریت، مهندسی پزشکی و۱۳۶ رشته کاربردی دیگر و همچنین امکانات آموزشی، پژوهشی و تسهیلات رفاهی نظیر وام‌های صندوق رفاه، تقسیط شهریه، خوابگاه‌های دانشجویی، استفاده رایگان اینترنت پرسرعت در کنار مجموعه کم‌نظیر کارگاهی،آزمایشگاهی، آموزشی و ورزشی پیشرفته به‌عنوان یک برند آموزشی در مرکز استان مطرح و فرصت بسیار خوبی را برای فرزندان این مرزوبوم و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل فراهم آورده است.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به آدرس:www.semnaniau.ac.ir  مراجعه کنند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأسیس دو رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..