تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف شدید همسر ملکه، دردسر تازه خاندان سلطنتی +فیلم

تصادف شدید شاهزاده انگلیسی دردسر تازه ای را به راه انداخت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته تصادف شدید پرنس فیلیپ همسر ۹۷ ساله ملکه الیزابت دوم انگلیس تیتر اول رسانه‌های این کشور شد. شاهزاده انگلیسی در یک حادثه رانندگی در منطقه نورفلک در شرق انگلیس در حالی که خودش پشت فرمان لندرور بود، از جاده منحرف و واژگون شد.

در این حادثه پرنس فیلیپ به شدت شوکه شد و آسیب جدی ندید اما در خودرویی که در مقابل قرار داشت، دو زن ۴۵ ساله و ۲۸ ساله در ناحیه زانو و مچ دست آسیب دیدند و مسبب آن بی‌دقتی و کهولت سن پرنس فیلیپ است.

بنا بر این گزارش این احتمال وجود دارد که قربانیان حادثه مذکور پس از ترخیص از بیمارستان قصد شکایت از پرنس را داشته باشند. از سوی دیگر او می‌تواند با واگذاری گواهینامه خود از اینکه گناهکار شناخته شود، جلوگیری کند.

این در حالی است که پس از سفر رسمس باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به لندن و دیدار با خانواده سلطنتی، پرنس فیلیپ راننده خودرویی بود که سرنشینانش اوباما و همسرش و ملکه الیزابت بودند و رسانه‌ها بحث سن مجاز برای رانندگی افراد مسن را مطرح کردند.

انتهای پیام/

شکایت از خانواده سلطنتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف شدید همسر ملکه، دردسر تازه خاندان سلطنتی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..