تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت مردمی کلید اصلی کاهش آلودگی هوا است

به گزارش خبرآنلاین، شهردار کرج ادامه داد: این روز با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه برای توجه به اهمیت نفس کشیدن در هوای پاک در شهرهای امروزی نامگذاری شده است.

وی در ادامه ی این مبحث با اشاره به اینکه معاینه فنی به موقع خودروها هم تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی هوا و داشتن هوایی سالم دارد افزود: به همین دلیل از شهروندان تقاضا میشود حداقل سالی یک بار به مراکز مجاز معاینه فنی خودرو مراجعه و از دودزا نبودن و سلامت خودرویشان مطمئن شوند.

کمالی زاده گفت: مسئولان برای داشتن هوایی پاک باید با توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی و ایجاد دسترسی آسانتر شهروندان به  خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی کاری کنند که تعداد خودروهای شخصی و تک سرنشین در شهر کم شود.

وی ادامه داد: مردم و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا داشتن هوای پاک به آرزویی دست نیافتنی تبدیل نشود.

شهردار کرج با بیان اینکه توجه به هوای پاک نباید به روز یا ایام خاصی از سال محدود شود تصریج کرد: هر روز باید برای ما روز هوای پاک باشد چون داشتن آسمانی آبی ضامن سلامت روح و جسم ما است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت مردمی کلید اصلی کاهش آلودگی هوا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..