تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: جام ملت‌ها تازه از اینجا شروع می‌شود/ نمی‌شود گفت تیمی مدعی مطلق است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا فردا به مصاف یمن خواهد رفت. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد. اولین سوال این بود که «می خواستم درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان بدانیم. خیلی ها می گویند عمان تیم سوم آمده است ولی بهترین بازی ها را کرده است، به ویژه مقابل ژاپن. چقدر انگیزه داریم برای این بازی؟ عملکرد کدام تیم بیشتر شما را سورپرایز کرد؟» کی روش در پاسخ گفت: بله عمان تیم خوبی است. از این به بعد نتایچ گروهی مهم نیست .16 تیم بازی های سختی را پشت سر خواهند گذاشت. نمی شود گفت تیمی مدعی مطلق است. عمان هم تیم خوبی است. آمادگی خوبی داشتند. از 25 بازی گذشته 15- 16 برد دارد و 7 تساوی و تنها دو باخت دارد. تقریبا تمام بازی ها را دیده ایم. بازی های خوبشان را دیده ایم، مخصوصا سه بازی قبلی. کادر فنی خوبی دارند. البته ما هم توانایی داریم و بازی فردا 50- 50 است. در نهایت تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

خبرنگار آلمانی پرسید: آقای کی روش بزرگترین تغییراتی که در فوتبال ایران به وجود آورده اید چیست؟ چه مسایلی باید اتفاق بیفتد که شما در سطح اول آسیا بمانید؟

کی روش در پاسخ گفت: اگر بخواهم راجع به روند فوتبال ایران حرف بزنیم یا درباره اتفاقاتی که درباره توسعه فوتبال ایران است مطلب جالبی است ولی جایش امروز نیست. مطلبی که مهم است یک گروه از بازیکنان داریم که میلیون ها هوادار دارند. تیم ملی کلی هوادار دارد. بازی فردا هم خاص است. البته احساساتی بودن بازی می تواند تاثیر گذار باشد. همانطور که گفتم جام ملت های واقعی تازه شروع می شود. همه چیز برای برنده می ماند و هیچ چیز برای بازنده. جای افسوس وجود ندارد. باید با تمرکز بالا کارمان را انجام دهیم.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: جام ملت‌ها تازه از اینجا شروع می‌شود/ نمی‌شود گفت تیمی مدعی مطلق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..