تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقا گفتند این تیترها برکت را از کار می‌گیرد +عکس نوشته

آقا گفتند این تیترها برکت را از کار می‌گیرد +عکسنوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «فتنه تغلب» مجموعه‌ای از بیانات و اقدامات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از انتخابات ریاست جمهوری و در جریان فتنه‌ سال ۸۸ است. این کتاب با نگاهی متفاوت و نو توانسته است اتفاقات این برهه از تاریخ معاصر کشورمان را به مخاطبان ارائه دهد.

نگارنده این کتاب بر این تلاش بوده تا ابهامات موجود از وقایع آن سال را با دلایل متقن از ذهن مخاطبان پاک کند و البته لایه‌های تازه‌ای از واقعیت را نمایان کرده و رسوبات ابهام و تردید در این‌ باره را از ذهن‌ها برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: ماجرای واکنش رهبر‌ انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی

در ادامه این خبر یک عکس‌نوشته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تیتر یکی از روزنامه‌ها درباره فتنه گران را مشاهده می‌کنید. متن این عکس‌نوشته به شرح زیر است:

آقا گفتند این تیترها برکت را از کار می‌گیرد

یکی از روزنامه‌ها علیه فتنه گران تیتری را می‌زند که از خون خواهی از فتنه گران خبر می‌داد.

هر چند این تیتر برخی از افراد را خوشحال کرده بود. در فردای همان روز، رهبر انقلاب با اشاره به نادرست بودن این کارها تاکید می‌کنند شما باید مسائل را برای مردم تنبیین کنید؛ دقیق حرف بزنید. نیازی نیست که اغراق شود و حرفه‌ای دروغ زده شود؛ این کارها بی برکتی می‌آورد.

آقا گفتند این تیترها برکت را از کار می‌گیرد +عکسنوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقا گفتند این تیترها برکت را از کار می‌گیرد +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..