تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوری / کارلوس کی‌روش اخراج شد

دقایقی پیش طبق اخبار منتشر شده، در امارات ادعایی مبنی بر اخراج سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسد.

ورزش 11 نوشت: در روز‌های گذشته مصاحبه‌ای فوق‌العاده جنجالی از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انجام شد که در آن صحبت‌هایی بیان شد که موجب ناراحتی اهالی فوتبال ایران و درصد زیادی از مردم کشور شد که در نتیجه این اقدام، تمامی رسانه‌ها و صداوسیما نیز بر ضد کی‌روش واکنش نشان دادند و سخنان او را محکوم کردند.


کارلوس کی‌روش اخراج شد؟!

بعد از این دلخوری به وجود آمده بسیاری معتقدند که از آنجایی که کی‌روش بعد از جام ملت‌ها از ایران جدا خواهد شد، می‌خواهد اختلافی شدید میان اهالی فوتبال در ایران بیاندازد. در همین راستا دقایقی پیش خبری مبنی بر اخراج کارلوس کی‌روش منتشر شد که طبق آن بعد از مصاحبه جنجالی کی‌روش درباره وزات ورزش، از تهران دستور رسیده است که کی‌روش را اخراج کنید و این موضوع جوی عجیب را در اردوی تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده است. اکنون باید منتظر ماند تا صحت این موضوع ثابت یا به کل رد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوری / کارلوس کی‌روش اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..