تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات پرسپولیس در تهرانسر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از دوحه، تمرینات خود در تهران را در ورزشگاه نفت تهرانسر دنبال خواهد کرد.

فارس نوشت:  سرخپوشان در بازگشت از دوحه تمرینات خود را از روز چهارشنبه آغاز می‌کنند. این تمرینات با توجه به پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و حسین علیپور مشاور اداری باشگاه و در اختیار گرفته شدن مجموعه نفت تهرانسر، در این محل دنبال می‌شود.

تمرینات پرسپولیس در تهرانسر
طبق توافق‌های به عمل آمده با مسوولان این مجموعه، پرسپولیس بازی دوستانه پایانی خود در دوره آماده‌سازی را هم در این مجموعه انجام خواهد داد. ضمنا با توجه به شرایط خاص این مجموعه، تمرینات و بازی‌ها، پشت در‌های بسته انجام خواهد شد.

همچنین تمریناتی که در آن‌ها امکان حضور نمایندگان رسانه‌ها وجود خواهد داشت، متعاقبا از سوی روابط عمومی باشگاه اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات پرسپولیس در تهرانسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..