تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور میدکو در اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته

اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته (سیمکس ۲۰۱۹) از روز سه شنبه ۲۵ دی تا جمعه ۲۸ دیماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمان با حضور شرکت‌های بزرگ فولادی برگزار شد.

روابط عمومی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)این نمایشگاه با حضور آقای مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای پور ابراهیمی رییس محترم کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، آقای حسن پور نماینده محترم مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، آقای طیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان در ۳ سالن اصلی با حضور ۷۸ شرکت داخلی گشایش یافت. حضور میدکو در اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته (سیمکس ۲۰۱۹) حضور میدکو در اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته (سیمکس ۲۰۱۹) حضور میدکو در اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته (سیمکس ۲۰۱۹) شرکت میدکو نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و بازدیدکنندگان و تعدادی از مسوولین استان کرمان از آخرین دستاورد‌های این شرکت بازدید بعمل آوردند.

شرکت تأمین آتیه سرمایه انسانی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (تامیدکو) نیز در این نمایشگاه حضور داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور میدکو در اولین نمایشگاه زنجیره فولاد، ماشین آلات و صنایع وابسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..