تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرکز سیستم‌های پاداش‌دهی بر بخش‌های غیرمولد

تمرکز سیستم‌های پاداش‌دهی بر بخش‌های غیرمولدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در شصتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان رضوی با اشاره به کاهش سهم بخش‌های مولد از مجموع تسهیلات اعطایی بانک ها، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل عدم موفقیت فعالیت‌های اقتصادی، کاهش توجه به ظرفیت‌های مولد است.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته سهم بخش‌های صنعت، کشاورزی و صادرات از تسهیلات بانکی، کاهش قابل تاملی داشته است، افزود: در حال حاضر نسبت سپرده‌های بانکی در خراسان رضوی به تسهیلاتی که توسط بانک‌های این استان اعطا شده اند بسیار نامطلوب بوده و از لحاظ این شاخص در رده 26 کشور قرار داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر اهمیت تغییر در رویه‌های موجود با هدف توسعه عرصه‌های مولد صنعتی، کشاورزی و صادراتی، ادامه داد: امیدوار هستیم تا سکاندار جدید استانداری خراسان رضوی به این مقوله توجه ویژه‌ای نشان دهد تا تغییر جهتی در هدایت منابع محقق شود.

انتهای پیام//ف. ش

نسبت مصارف به منابع بانکی در خراسان رضوی قابل توجیه نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرکز سیستم‌های پاداش‌دهی بر بخش‌های غیرمولد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..