تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

کشف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارونبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار ماشاالله جانثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون گفت: این میزان سوخت طی هفته گذشته در چند عملیات جداگانه در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود : در این ارتباط چند خودروی ترانزیت متوقف و تعدادی متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه ارزش میزان سوخت کشف شده بیش از یک میلیارد و 426میلیون  ریال برآورد شده عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای مشترک 2 کشور ایران و افغانستان کشف و ضبط شده است.

استان خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که از این امتداد 90 کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار دارد.

انتهای خبر//ح.ص

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری در مرز های مشترک ایران و افغانستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 27هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..