تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه در کردستان پرداخت می‌شود

تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه در کردستان پرداخت می‌شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری گفت: مساعد بودن بازار فروش محصولات تولیدی در گلخانه‌ها و امکان صادرات این نوع محصولات و پرداخت تسهیلات بانکی، شرایط مناسبی را برای توسعه و ایجاد گلخانه‌ها در کشور و بخصوص استان کردستان فراهم کرده است.

وی افزود: عزم دولت برای افزایش سطح گلخانه‌های کشور جدی است و با پرداخت تسهیلات از سرمایه گذاران و متقاضیان گلخانه‌ها حمایت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر اینکه یکی از پروژه‌های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی و به تبع بخش کشاورزی استان توسعه گلخانه‌های صنعتی و کوچک مقیاس است، ادامه داد: حومه روستا‌های استان کردستان به جهت گستردگی شبکه گازرسانی، از شرایط مساعد و مناسبی برای احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس برخوردار است.

جعفری یادآور شد: باید مسئولان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی کردستان در راستای افزایش دانش بهره برداری از گلخانه‌ها و آگاهی بخشی به مخاطبان بخش بیش از پیش فعالیت کنند و ایجاد آسانکاری برای متقاضیان احداث گلخانه‌ها از اولویت تمام بخش‌های سازمانی باشد.

وی برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای کارشناسان و متقاضیان را از برنامه‌های اولیه سازمان برای توسعه گلخانه‌ها در استان دانست و بیان کرد: برنامه‌های بازدید از گلخانه‌های سطح کشور برای متقاضیان احداث گلخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ای که در سطح وزارت جهاد کشاورزی تدوین و ابلاغ شده باید تا سال ۱۴۰۴ حدود ۴۸ هزار و ۳۵۵ هکتار گلخانه در کل کشور احداث شود.

انتهای پیام/م

احداث کنندگان گلخانه در کردستان تسهیلات می گیرند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه در کردستان پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..